accesskey_mod_content

eGovernment Benchmark 2019: a confianza no goberno é cada vez máis importante para as persoas

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

25 outubro 2019

O informe de referencia de administración electrónica de 2019 mostra melloras notables nos indicadores de transparencia e habilitadores clave.

Aínda que aínda hai unha brecha significativa entre os líderes e os atrasados na administración electrónica no catro puntos de referencia de nivel superior, reduciuse constantemente nos últimos anos. O informe tamén destaca como a confianza no goberno é cada vez máis importante para as persoas.

O informe de referencia de administración electrónica 2019 revela que os principais candidatos europeos en administración electrónica son Malta , Estonia e Austria . Estes países obteñen o puntaje máis alto en termos de madurez xeral . Letonia , Lituania e Finlandia seguen de preto. En xeral, os países de o sueste de Europa obteñen unha puntuación inferior á media da UE28 + do 65%.

Onde lle vai mellor á UE? Onde deberiamos mellorar?

O progreso é visible para o catro puntos de referencia de nivel superior. Europa está máis avanzada en termos de centrado no usuario , o que demostra que as administracións públicas vixían as necesidades e preferencias de os usuarios . A pesar das melloras, necesítanse máis esforzos para mellorar as dimensións de administración electrónica de Transparencia, mobilidade transfronteiriza e habilitadores clave.

 

Puntajes de referencia de alto nivel (media bienal de 2018, crecemento en comparación coa media bienal de 2017)

O ano pasado, o Benchmark de Administración Electrónica incluíu os resultados de as primeiras probas piloto de seguridade en sitios web públicos . Este piloto repetiuse na avaliación deste ano. Os resultados mostran que aínda queda traballo por facer para fortalecer a seguridade dos servizos públicos en liña.

Como se mide o rendemento?

O rendemento xeral mídese como un puntaje media de catro puntos de referencia de nivel superior (cada un dos cales inclúe múltiples subindicadores):

  • Centrado en el usuario (la medida en que un servicio se proporciona en línea, su facilidad de uso móvil y su facilidad de uso);
  • Transparencia   (das operacións das autoridades gobernamentais, os procedementos de prestación de servizos e o nivel de control que os usuarios teñen sobre os seus datos persoais);
  • Mobilidade transfronteiriza (a medida en que os servizos públicos están dispoñibles para os cidadáns europeos a través das fronteiras nacionais);
  • Habilitadores clave (a dispoñibilidade de   eID(Abre en nova xanela)  , documentos  electrónicos(Abre en nova xanela)  e fontes auténticas, etc.).

Centrado no usuario

O punto de referencia de nivel superior centrado no usuario obtén o puntaje máis alto, cun 85% para a media EU28 +. O punto de referencia centrado no usuario componse dos indicadores de dispoñibilidade en liña, usabilidade e facilidade de uso móbil. Hai máis marxe de mellora para a compatibilidade móbil, que obtén un 68% para a media da UE28 +.

Transparencia

O índice de referencia de transparencia de nivel superior obtén un 62% para a media da UE28 +, cun puntaje baixo no indicador de prestación de servizos (55%) e un puntaje máis alto no indicador de organizacións públicas (72%).

Mobilidade transfronteiriza

O índice de referencia de nivel superior de mobilidade transfronteiriza é o máis baixo do catro puntos de referencia de nivel superior (53% para a media da UE28 +). Os puntajes de mobilidade transfronteiriza dos cidadáns son considerablemente máis baixos que para as empresas, con 48% fronte a 63%.

Habilitadores clave

Os habilitadores clave O nivel de referencia de nivel superior é do 58% (media da UE28 +). Os indicadores eID e Authentic sources puntúan un 54% e 55%, os indicadores eDocument e Dixital Post obteñen unha puntuación máis alta (65% e 63%).

Que máis hai? Unha perspectiva exploratoria de benchlearning

O exercicio de avaliación comparativa de administración electrónica ten como obxectivo comparar o desempeño da administración electrónica entre países con características similares , como as características de status quo e os impulsores de innovación. Permítenos identificar países cun contexto similar que lles vai ben e países que poderían facelo mellor. Desta forma, o enfoque de avaliación comparativa de eGoverment súmase á difusión das mellores prácticas . O exercicio de aprendizaxe comparativa podería dar unha indicación de como as características dos países poderían influír no desempeño do goberno electrónico, o que suxire oportunidades para mellorar a eficiencia das políticas de goberno electrónico. O rendemento da administración electrónica mídese mediante dous indicadores: penetración e dixitalización.

  • A penetración  captura a adopción dos servizos de administración electrónica en liña.
    A media europea para este indicador aumentou desde o ano pasado a 57% (+ 4%), con países que mostran unha ampla gama de puntajes.
  • La digitalización  mide el nivel de digitalización del back y front office de las administraciones públicas.
    A media europea sitúase no 68%, cun aumento do 5% desde o ano pasado.

Actuacións absolutas e relativas

Estonia, Letonia e Lituania son países cun rendemento superior tanto en dixitalización como en penetración, como se mostra arriba coas frechas cara arriba e cara á dereita. Dinamarca, España e Francia teñen un rendemento superior en Penetración, mentres que o seu rendemento é, en media, en dixitalización. O Reino Unido e Rumania teñen un rendemento superior en penetración pero un rendemento inferior en dixitalización.

Austria y Portugal tienen un rendimiento superior en digitalización y muestran un rendimiento promedio en penetración. Malta tiene un rendimiento superior en digitalización pero un rendimiento inferior en penetración.

Bulgaria, Chipre, Finlandia, Irlanda, os Países Baixos, Polonia e Suecia funcionan de acordo con os indicadores relativos, é dicir, coinciden coas expectativas en función das súas características.

Bélxica, República Checa, Grecia, Italia, Luxemburgo e Eslovenia teñen un rendemento inferior en Penetración dadas as características do seu país, mentres que se desempeñan de acordo con as expectativas en termos de dixitalización.

En cambio, mirando á dixitalización, Croacia e Eslovaquia teñen un rendemento inferior, mentres que están en liña coas medias de penetración. Alemaña e Hungría son os únicos países que mostran un rendemento relativo por baixo da tendencia europea, tanto en penetración como en dixitalización.

Antecedentes

El informe de referencia de la administración electrónica evalúa el progreso en los componentes clave del Plan de acción de administración electrónica 2016-2020, la  Declaración de Tallin(Abre en nova xanela)  e a realización dun mercado único dixital europeo. O Benchmark de eGovernment utiliza 8 eventos da vida para capturar o panorama dos servizos públicos. Cada evento da vida mídese unha vez cada dous anos: inicio de negocios, perda e procura de traballo, estudos e familia obsérvanse nos anos pares, operacións comerciais regulares, mudanzas, ser propietario e conducir un automóbil e comezar un procedemento de reclamos menores nos anos impares Dada a actualización metodolóxica en 2016, só un número selecto de indicadores permiten comparacións ao longo do tempo.

Material de referencia de administración electrónica

 

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Cooperación interadministrativa
  • Goberno aberto, Informes e Estudos