Infraestrutura e Sistemas de Documentación Electrónica
Tipoloxía: Sede e procedementos electrónicos
Área: Xestión documental
Descrición:
InSide é un sistema para a xestión de documentos e expedientes electrónicos que permite o seu almacenamento e recuperación segundo o Esquema Nacional de Interoperabilidade (ENI). Supón a xestión documental integramente electrónica dos documentos da xestión viva do expediente, como paso previo ao arquivado definitivo da documentación nun formato interoperable e duradeiro.
InSide préstase en dúas modalidades distintas:
• Con almacenamento. Permite almacenar e modificar documentos e expedientes electrónicos, así como os metadatos obrigatorios asociados. Ofrece a asociación de documentos a expedientes, a xestión do índice (mediante cartafoles e vinculacións de expedientes).
• Sen almacenamento. Permite validar e xerar documentos e expedientes en base ao ENI, xeración de documentos PDF de visualización do documento e expediente electrónicos. Pódese usar como modo de conversión a documentos e expedientes electrónicos para o seu almacenamento noutro sistema.
InSide permite, ademais, o intercambio na nube de expedientes administrativos, así como a remisión de expedientes á Administración de Xustiza, mediante a interconexión cos seus sistemas.
A Suite CSV é un complemento a InSide que proporciona funcionalidades relacionadas coa xestión de documentos electrónicos con CSV (Código Seguro de Verificación), a xeración, consulta ou o almacenamento de documentos, tendo en conta os aspectos de interoperabilidade das Administracións Públicas. A Suite CSV componse de:
- CSV Creator (Eeutils). Conxunto de servizos web que proporcionan operacións relacionadas coa firma e os documentos electrónicos. Cabe destacar, a xeración de informes de firmas, xeración de CSV ou a obtención de información de documentos asinados.
- CSV Storage. Conxunto de servizos web que permiten almacenar e recuperar PDF con CSV ou documentos en formato ENI.
- CSV Broker. Peza que se integra co Punto de Acceso Xeral/Cartafol Cidadán, permitindo cotejar os CSVs, a través de consultas dos documentos electrónicos aos organismos adheridos ao sistema.
Como solicitar o servizo: O alta en InSide pódese solicitar no formulario do kit de subsecretaría.