accesskey_mod_content

Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral

  • Escoitar
  • Copiar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

03 agosto 2023

O novo Rexistro Electrónico Xeneral incorpora unha nova interface máis intuitiva e accesible, a posibilidade de firma mediante claves concertadas, e a tradución a linguas cooficiais e inglés. Ademais, poderás comentar directamente a túa opinión a través da enquisa de satisfacción incorporada.

O Rexistro Electrónico Xeneral da Administración Xeral do Estado (REG-AGE) ou Rexistro Electrónico configúrase como un rexistro de entrada e saída de documentos que as persoas interesadas dirixan para a súa tramitación a calquera órgano da Administración Xeral do Estado, os seus organismos públicos ou entidades dependentes ou vinculados.

Denominación única e axustada á normativa vixente.

Co fin de cumprir coa normativa vixente, toda referencia ao antigo Registro Electrónico Común (REC), queda substituída pola nova denominación, Rexistro Electrónico Xeral (REG) da Administración Xeral do Estado.

A denominación única facilitará o acceso a esta ferramenta e ás súas novas funcionalidades. Ademais, créase un novo logo en relación co novo nome.

Nova interface máis intuitiva cunha linguaxe máis clara.

Buscando unha maior eficiencia, transparencia e accesibilidade, a nova aplicación do REG deseñouse aumentado a súa sinxeleza e o seu carácter intuitivo.

Adicionalmente, revisouse a linguaxe utilizada co fin de adaptalo á sociedade actual, promovendo así unha maior proximidade da Administración Pública á cidadanía.

Información detallada e accesible sobre o uso da nova aplicación e en materia de protección de datos.

Aproveitando a experiencia adquirida da anterior aplicación, ampliáronse as preguntas frecuentes

Tamén se destacou e facilitado o proceso que permite enviar suxestións polo que a cidadanía poderá facer chegar á Administración Pública as súas propostas para mellorar a aplicación.

Simplificación do proceso de firma a través do sistema cl@ve

Na anterior aplicación era necesario contar cun certificado electrónico ou cun DNI electrónico para poder presentar rexistros. Co sistema Cl@ve soamente podíase consultar o estado dos rexistros que se presentaron.

Co novo REG, Cl@ve tamén será válido como sistema de firma e, por tanto, tamén poderán presentarse rexistros. Agora as persoas interesadas poderán utilizar o tres sistemas.

Acceso con certificados doutros Estados Membros da Unión Europea.

Ciudadanos UE - bandera estrellas UE -O novo REG permite unha maior interconexión a nivel europeo ao integrar como forma de acceso para remitir rexistros os sistemas de identificación notificados os Estados Membros da Unión Europea conforme ao Regulamento EIDAS

Deste xeito as persoas que residan noutros países da Unión Europea, e teñan unha credencial no seu propio país, poderán relacionarse coa Administración Pública española a través do REG

Linguas cooficiais

Ademais, o novo REG permíteche interactuar nas seguintes linguas cooficiais: catalán, galego, eúscaro e valenciano e tamén en inglés.

Integración con “A miña Carpeta Ciudadana”

A cuarta versión oficial da App O meu Carpeta Ciudadana está dispoñible para dispositivos iOS e Android,  e incorpora tamén a posibilidade de realizar envíos de escritos e solicitudes a través do REG, que poderán dirixirse ás diferentes administracións públicas dos diferentes niveis administrativos.

Máis información na solución REG do CTT

  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía
  • Información e datos do sector público