- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Balance de 2021 da Plataforma de Intermediación de datos
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
25 febreiro 2022
Durante o ano 2021 incorporáronse 14 novos servizos e superáronse os 187 millóns de transaccións.
Terminado o ano 2021, de transición en termos de pandemia e covid, é necesario botar a mirada atrás e pór no seu contexto como os servizos ofrecidos pola plataforma de intermediación continúan co seu inexorable desenvolvemento e evolución.
Incorporáronse á plataforma de intermediación de datos 14 novos servizos durante 2021, que supoñen un incremento do 10% ata alcanzar os 154 servizos dispoñibles, e cimentan as bases dun incremento notable de servizos previsto para os primeiros meses de 2022.
Durante 2021 se han incorporado nuevos cedentes de información como el Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana a través de la Dirección General de Transporte Terrestre (
Especial relevancia ten que durante 2021 realizáronse grandes progresos para a incorporación de servizos exclusivos das facendas forais vascas relativos a datos tributarios como o domicilio fiscal e a consulta de datos do
Estes servizos, fornecidos polo Nodo de Interoperabilidade do Goberno Vasco, serán os primeiros dunha serie relativos ás especiais atribucións tanto de país vasco como do Goberno de Navarra en materia tributaria e catastral.
A nivel global superáronse os 187 millóns de transmisións de datos, onde o mes de Setembro supuxo record absoluto de transmisións de datos desde a posta en marcha da
Outra dimensión que experimentou un crecemento significativo é a de organismos usuarios que superan os 1440 organismos cesionarios activos, o que supón un incremento do 9%, respecto ao 2020. A contribución máis significativa a este crecemento é debido ao cliente
Alineado con estos indicadores, están también el número de procedimientos nuevos, casi 4000, con un incremento del 20,43% hasta llegar hasta los 23.399. Junto a estos procedimiento nuevos sus correspondientes autorizaciones, el número de autorizaciones totales, que debemos verlo como posibilidades de evitar pedir datos y certificados a los ciudadanos, con más de 12.000 nuevas autorizaciones, que significan un crecimiento del 15,94%, hasta las 87.362 autorizaciones en total.
Para máis información respecto da plataforma de intermediación de datos, pode consultar o DataOBSAE
Máis información o Portal de Administración electrónica, PAE
- Centro de Transferencia de Tecnoloxía
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguridad Social comienza a publicar sus notificaciones en la Dirección Electrónica Habilitada única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8