Balance de 2021 da Plataforma de Intermediación de datos

• Escoitar
  • Copiar

25 febreiro 2022

Durante o ano 2021 incorporáronse 14 novos servizos e superáronse os 187 millóns de transaccións.

Terminado o ano 2021, de transición en termos de pandemia e covid,  é necesario botar a mirada atrás e pór no seu contexto como os servizos ofrecidos pola plataforma de intermediación continúan co seu inexorable desenvolvemento e evolución.

Incorporáronse á plataforma de intermediación de datos 14 novos servizos durante 2021,  que supoñen un incremento do 10% ata alcanzar os 154 servizos dispoñibles, e cimentan as bases dun incremento notable de servizos previsto para os primeiros meses de 2022.

Durante 2021 incorporáronse novos cedentes de información como o Ministerio de Transportes, Mobilidade e Agenda Urbana a través da Dirección Xeral de Transporte Terrestre ( DGTT ) e os servizos do rexistro de transportistas, o REAT . Tamén se ofreceron novas versións de servizos como os últimos da AEAT que facilitan a transición de moitas pequenas organizacións públicas que o estaban esperando como auga de maio, e que será obxecto dunha análise pormenorizada ou DXT incorporando a consulta de etiqueta ambiental.

Especial relevancia ten que durante 2021 realizáronse grandes progresos para a incorporación de servizos exclusivos das facendas forais vascas relativos a datos tributarios como o domicilio fiscal e a consulta de datos do IRPF .

Estos servicios, suministrados por el Nodo de Interoperabilidad del Gobierno Vasco, serán los primeros de una serie relativos a las especiales atribuciones tanto de país vasco como del Gobierno de Navarra en materia tributaria y catastral.

A nivel global superáronse os 187 millóns de transmisións de datos, onde o mes de Setembro supuxo record absoluto de transmisións de datos desde a posta en marcha da PID con 18,8 millóns ao mes.

Outra dimensión que experimentou un crecemento significativo é a de organismos usuarios que superan os 1440 organismos cesionarios activos, o que supón un incremento do 9%, respecto ao 2020. A contribución máis significativa a este crecemento é debido ao cliente Cloud SCSPv3 , cun incremento neto do 10%, superando as 900 entidades usuarias.

Aliñado con estes indicadores, están tamén o número de procedementos novos, case 4000, cun incremento do 20,43% ata chegar ata os 23.399. Xunto a este procedemento novos as súas correspondentes autorizacións, o número de autorizacións totais, que debemos velo como posibilidades de evitar pedir datos e certificados aos cidadáns, con máis de 12.000 novas autorizacións, que significan un crecemento de o  15,94%, ata as 87.362 autorizacións en total.

Para máis información respecto da plataforma de intermediación de datos, pode consultar o DataOBSAE (Abre en nova xanela)

Máis información o Portal de Administración electrónica, PAE(Abre en nova xanela)

• Centro de Transferencia de Tecnoloxía