A integración de municipios a SIR practicamente completouse

• Escoitar
  • Copiar

25 xaneiro 2022

Tras as novas incorporacións ao Sistema de Interconexión de Rexistros (SIR), case a totalidade dos municipios españois dispoñen de oficinas de rexistro que interoperan a través SIR.

Para contribuír á mellora da eficiencia da Administración Pública e do servizo que esta presta ao cidadán, en 2010 comezou a deseñarse o Sistema de Interconexión de Rexistros ( SIR ). Este sistema permite a interoperabilidade de rexistros electrónicos e o intercambio de asentos rexistrais entre as distintas Administracións Públicas españolas, tanto do ámbito estatal, como autonómico, ou local.

Coa publicación da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas, concretouse que todo o sector público debía dispor de rexistros electrónicos interoperables.

Durante os últimos anos e grazas ao esforzo conxunto de todas as Administracións, alcanzouse o 98,86% da poboación española cuberta por . SIR Isto significa que case o 99% da cidadanía dispón dunha Oficina de Asistencia en Materia de Rexistro interconectada no seu municipio.

Desde as distintas Comunidades e Cidades Autónomas, e Entidades locais, coa colaboración da Secretaría Xeral de Administración Dixital do Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital, séguese traballando na incorporación a de SIR os restantes  municipios, co obxectivo de alcanzar o 100% de municipios integrados en durante SIR os próximos meses.

Pode consultar máis detalles respecto diso en:

• Centro de Transferencia de Tecnoloxía
  • Infraestruturas e servizos comúns