accesskey_mod_content

Dispoñible o informe do ONTSI sobre Caracterización do Sector Infomediario 2020

18 xuño 2020

O ONTSI publica a quinta edición do informe “Do Sector Infomediario á Economía do Dato. Caracterización do Sector Infomediario”. Adicionalmente, presentouse unha análise específica do papel das Administracións Públicas como clientes do sector infomediario e impulsor da súa actividade. 

O Observatorio Nacional das Telecomunicacións e da Sociedade da Información  (ONTSI) publicou o informe Do Sector Infomediario á Economía do Dato. Caracterización do Sector Infomediario(Abre en nova xanela) que analiza a evolución e posicionamento actual deste sector.

Nesta quinta edición identificáronse máis de 700 empresas infomediarias cun volume de negocio de 1.987M euros en 2018, o que supón un incremento desde a edición anterior. A principal actividade desenvolvida por estas empresas diríxese á análise e a visualización dos datos (65,5%) seguida pola agregación de fontes de datos e mellora da súa calidade (52,9%).

Neste estudo sinalan que as características dos datos que máis impactan á hora de xerar negocio son a súa actualización e completitud. En canto ás principais barreiras, destacan a falta de información e de homoxeneidade. De face ao futuro do sector, as empresas apuntan ao desenvolvemento de actividades de consultoría e a análise de datos onde serán cada vez máis relevantes a provisión de servizos desde a nube e a integración de novas tecnoloxías como o Big Data e a Intelixencia Artificial.


Adicionalmente, elaborouse o informe: “ As Administracións Públicas ante a reutilización da información pública(Abre en nova xanela) ” onde se analiza especificamente como interactúa a Administración con este sector, tendo en conta que case un 50% das empresas do sector infomediario teñen á Administración como cliente. No mesmo reflíctese que as AAPP colaboran coas empresas infomediarias para mellorar a publicación de información e datos e para desenvolver sistemas internos baseados en datos. O informe tamén recolle os retos aos que se enfrontan as Administracións Públicas neste ámbito así como unha serie de recomendacións para potenciar a reutilización no ámbito público.

  • Servizos electrónicos
Punto de Acceso Xeral
 
Punto de Acceso Xeral