- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
A plataforma cl@ve, para a identificación e firma electrónica, alcanza o dez millóns de usuarios rexistrados
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
15 xullo 2020
O sistema
O proxecto
O sistema
A súa utilización está aberta á totalidade do Sector Público Administrativo Estatal permitindo tamén integrarse ao resto das Administracións Públicas.
Neste proxecto participan a Secretaría Xeral de Administración Dixital, a Axencia Estatal de Administración Tributaria , a Xerencia de Informática da Seguridade Social, e a Dirección Xeral da Policía.
Como indicadores do alcance e impacto do sistema é interesante destacar que actualmente se atopan integrados con máis
É destacable tamén que durante o período do estado de alarma o número de novas altas de usuarios no sistema incrementouse notablemente, chegándose a superar as 20.000 diarias. A isto sen dúbida contribuíu o mantemento do sistema de rexistro no nivel básico mediante “carta de invitación”, que estivo operativo grazas a Correos durante todo o estado de alarma. E ademais, a incorporación por parte da
Así mesmo, desde a declaración do estado de alarma no mes de marzo, produciuse un gran incremento nas solicitudes de identificación, alcanzado records históricos no uso de .
Por último, nos últimos doce meses o sistema atendeu máis de 240 millóns de pedimentos de identificación por parte dos procedementos electrónicos de todas as Administracións Públicas. Ademais, esténdese progresivamente o uso da firma centralizada na nube, que permite realizar facilmente firma electrónica desde dispositivos móbiles. Nos últimos 12 meses, realizáronse 1,3 millóns de firmas con certificados centralizados “na nube”, superándose na primeira metade de 2020 os niveis de todo o ano 2019.
Para máis información sobre o seu uso como cidadán consulta o portal informativo sobre
Para máis información sobre como integrar a túa administración co proxecto consulta no
- Identidade e Firma electrónica
- Centro de Transferencia de Tecnoloxía
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8