Adhesión da Comunidade Foral de Navarra ao Sistema de Interconexión de Rexistros (SIR)

• Escoitar

09 maio 2018

Coa adhesión efectiva  da Comunidade Foral de Navarra no Sistema de Interconexión de Rexistros, todas as administracións autonómicas quedaron integradas

A incorporación da Comunidade Foral de Navarra a SIR, supón un fito importante na implantación progresiva das oficinas de asistencia en materia de rexistros en todo o territorio nacional, xa que se culmina a integración en SIR de todas as administracións autonómicas ben mediante a aplicación común de rexistro ORVE ou a través das súas aplicacións certificadas..

Espérase que a plena integración en SIR da administración autonómica sexa impulsora da integración de máis entidades locais en SIR. Na actualidade o 68,68% da poboación española dispón dunha oficina de asistencia en materia de rexistros integrada en SIR na súa poboación, pois hai un total de 2.862 entidades locais integradas en SIR.

A maior parte dos intercambios rexistrais que se realizan en SIR son entre as CCAA e as súas EELL. Actualmente as CCAA a pesar de estar integradas en SIR envían moitos menos rexistros dos que reciben (envían menos do 20% do que reciben).

Espérase por tanto alcanzar un crecemento notable nos próximos meses de entidades locais integradas en SIR ata chegar ao obxectivo previsto na Lei 39/2015 de integrar á totalidade de entidades locais do territorio nacional en outubro de 2018.

Máis información na Solución SIR do CTT.

• Cooperación interadministrativa
  • Infraestruturas e servizos comúns