Avances da integración no Sistema de Interconexión de Rexistros, SIR

• Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

02 outubro 2017

Supérase o 50% da poboación española con acceso a unha Oficina de Rexistro integrada en SIR

Avánzase na integración no Sistema de Interconexión de Rexistros en varios aspectos.

O máis destacado é que se alcanza un 50,25% da poboación cuberta por SIR, é dicir que esta poboación conta cunha oficina de rexistro integrada en SIR, actualmente hai máis de 2.600 oficinas de asistencia en materia de rexistros integradas, a través das cales se poden enviar e recibir os asentos de entrada e saída en formato electrónico, incluída a documentación adxunta. A documentación adxunta ha podido ser dixitalizada en máis do 93% dos asentos enviados.

Actualmente son 25 capitais de provincia cuxos concellos están integrados. O número total de EELL integradas supera as 1.300. A nivel de Comunidades Autónomas están integradas todas, salvo o País Vasco e Navarra que se espera que se integren proximamente.

O número medio de asentos intercambiado por SIR mensualmente é 200.000, dos cales, enviado directamente a través do Rexistro Electrónico por cidadáns e empresas, é de 25.000. O aforro estimado por cada asento de tamaño medio tramitado electronicamente é de 4 euros.

Desde 2012 intercambiáronse por SIR máis de 4.500.000 asentos rexistrais e os aforros acumulados superan os 12 millóns de euros.

Máis información sobre a solución SIR no CTT.

• Interoperabilidade
  • Infraestruturas e servizos comúns