Cartafol Cidadán, do Punto de Acceso Xeral, premio CNIS 2017 a Mellor proxecto de transformación dixital ou administración electrónica

• Escoitar

24 febreiro 2017

En el Congreso Nacional de Innovación de Sevicios Públicos (CNIS) 2017, la Carpeta  Ciudadana del Punto de Acceso General fue reconocida como “Mejor proyecto de Transformación Digital o Administración Electrónica”.

Con este galardón ponse en valor o traballo realizado  pola Secretaría Xeral de Administración Dixital dependente do Ministerio de Facenda e Función Pública coa colaboración de todos os departamentos ministeriais e organismos da Administración Xeral do Estado,  as administracións das Comunidades Autónomas e das Entidades locais.

Cartafol Cidadán(Abre en nova xanela)  proporciona un punto de acceso en internet onde os cidadáns e empresas cunha soa identificación e sen un rexistro previo poden:

• Realizar o seguimento en tempo real da súa actividade coa Administración. Móstranse os expedientes en tramitación, o estado das solicitudes e escritos presentados; facilítase o acceso ás notificacións podendo comparecer ás notificacións pendentes; e consúltanse e xestionan as representacións outorgadas e as que lle outorgaron.
  • Coñecer e acceder aos seus datos  en poder da Administración. Transparencia nos datos existentes dos cidadáns nas Administracións Públicas.
  • Coñecer o uso que as Administracións Públicas realizan dos seus datos. Transparencia do uso que as administracións realizan dos datos dos cidadáns e transparencia nas accións da Administración.

Cartafol Cidadán interopera con todas as Administracións (AGE, CCAA e EELL) e os seus Organismos Públicos para mostrar a súa información integrada en un  punto para comodidade do interesado e protexerlle da complexidade organizativa das Administracións Públicas.

Ademais, para o caso de CCAA e EELL que dispoñen dos seus propios Cartafoles cóntanse coas ferramentas e servizos de interoperabilidade que permiten a federación de ambos os servizos. De tal forma, que os cidadáns ou empresas calquera que fose o seu Cartafol de acceso poida coñecer a súa información en relación coas administracións públicas.

Co Cartafol Cidadán facilítase enormemente a relación dos cidadáns coas administracións públicas  ao ofrecer un punto de acceso onde consultar a súa información dunha forma integrada e sen necesidade dun rexistro previo.

Máis información na solución do CTT " Cartafol Cidadán ".

• Servizos electrónicos
  • Infraestruturas e servizos comúns