Con este galardón ponse en valor o traballo realizado pola Secretaría Xeral de Administración Dixital dependente do Ministerio de Facenda e Función Pública coa colaboración de todos os departamentos ministeriais e organismos da Administración Xeral do Estado, as administracións das Comunidades Autónomas e das Entidades locais.
Carpeta Ciudadana proporciona un punto de acceso en internet onde os cidadáns e empresas cunha soa identificación e sen un rexistro previo poden:
- Realizar o seguimento en tempo real da súa actividade coa Administración. Móstranse os expedientes en tramitación, o estado das solicitudes e escritos presentados; facilítase o acceso ás notificacións podendo comparecer ás notificacións pendentes; e consúltanse e xestionan as representacións outorgadas e as que lle outorgaron.
- Coñecer e acceder aos seus datos en poder da Administración. Transparencia nos datos existentes dos cidadáns nas Administracións Públicas.
- Coñecer o uso que as Administracións Públicas realizan dos seus datos. Transparencia do uso que as administracións realizan dos datos dos cidadáns e transparencia nas accións da Administración.
Carpeta Ciudadana interopera con todas as Administracións (AGE, CCAA e EELL) e as súas Organismos Públicos para mostrar a súa información integrada en un punto para comodidade do interesado e protexerlle da complexidade organizativa das Administracións Públicas.
Ademais, para o caso de CCAA e EELL que dispoñen das súas propias Carpetas cóntanse coas ferramentas e servizos de interoperabilidade que permiten a federación de ambos os servizos. De tal forma, que os cidadáns ou empresas calquera que fose a súa Carpeta de acceso poida coñecer a súa información en relación coas administracións públicas.
Coa Carpeta Ciudadana facilítase enormemente a relación dos cidadáns coas administracións públicas ao ofrecer un punto de acceso onde consultar a súa información dunha forma integrada e sen necesidade dun rexistro previo.
Máis información na solución do CTT " Carpeta Ciudadana ".