accesskey_mod_content

Carpeta Ciudadana, do Punto de Acceso Xeral, premio CNIS 2017 a Mejor proxecto de transformación dixital ou administración electrónica

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

24 febreiro 2017

No Congreso Nacional de Innovación de Sevicios Públicos (CNIS) 2017, a Carpeta  Cidadá do Punto de Acceso Xeral foi recoñecida como “Mejor proxecto de Transformación Dixital ou Administración Electrónica”.

Con este galardón ponse en valor o traballo realizado  pola Secretaría Xeral de Administración Dixital dependente do Ministerio de Facenda e Función Pública coa colaboración de todos os departamentos ministeriais e organismos da Administración Xeral do Estado,  as administracións das Comunidades Autónomas e das Entidades locais.

Carpeta Ciudadana(Abre en nova xanela)  proporciona un punto de acceso en internet onde os cidadáns e empresas cunha soa identificación e sen un rexistro previo poden:

  • Realizar o seguimento en tempo real da súa actividade coa Administración. Móstranse os expedientes en tramitación, o estado das solicitudes e escritos presentados; facilítase o acceso ás notificacións podendo comparecer ás notificacións pendentes; e consúltanse e xestionan as representacións outorgadas e as que lle outorgaron.
  • Coñecer e acceder aos seus datos  en poder da Administración. Transparencia nos datos existentes dos cidadáns nas Administracións Públicas.
  • Coñecer o uso que as Administracións Públicas realizan dos seus datos. Transparencia do uso que as administracións realizan dos datos dos cidadáns e transparencia nas accións da Administración.

Carpeta Ciudadana interopera con todas as Administracións (AGE, CCAA e EELL) e as súas Organismos Públicos para mostrar a súa información integrada en un  punto para comodidade do interesado e protexerlle da complexidade organizativa das Administracións Públicas.

Ademais, para o caso de CCAA e EELL que dispoñen das súas propias Carpetas cóntanse coas ferramentas e servizos de interoperabilidade que permiten a federación de ambos os servizos. De tal forma, que os cidadáns ou empresas calquera que fose a súa Carpeta de acceso poida coñecer a súa información en relación coas administracións públicas.

Coa Carpeta Ciudadana facilítase enormemente a relación dos cidadáns coas administracións públicas  ao ofrecer un punto de acceso onde consultar a súa información dunha forma integrada e sen necesidade dun rexistro previo.

 

Máis información na solución do CTT " Carpeta Ciudadana ".

  • Servizos electrónicos
  • Infraestruturas e servizos comúns