accesskey_mod_content

A Xunta de Galicia completa a integración no SIR para o intercambio electrónico de asentos rexistrais entre administracións

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

05 abril 2017

Coa incorporación en SIR da oficina de Rexistro Xeral da Xunta de Galicia, habilítase o intercambio electrónico de asentos rexistrais  a todas as Consellerías e a máis de duascentas unidades administrativas a través da aplicación certificada AIRES.

A Xunta de Galicia integrouse en SIR SIR o pasado mes de novembro, tras superar con éxito a fase de certificación na norma SICRES 3.0 para a súa aplicación de rexistro AIRES. Esta certificación habilita á Xunta para a integración das súas oficinas de rexistro na Plataforma de Intercambio Rexistral SIR.

SIR permite o envío e recepción de asentos rexistrais coa súa documentación adxunta dixitalizada entre o resto das oficinas integradas(Abre en nova xanela) .

Ademais os cidadáns poderán presentar solicitudes, escritos e comunicacións dirixidos a calquera administración, de acordo con a normativa en materia de administración electrónica regulada polas leis 39/2015 e 40/2015.

Coa activación en SIR do pasado 3 de abril da oficina de Rexistro Xeral da Xunta de Galicia culmínase practicamente o proceso de integración en SIR da Xunta a falta de que progresivamente,  váianse incorporando outras Oficinas de Rexistro Auxiliares.  

Con AIRES, o resto de aplicacións certificadas en SICRES 3.0 e os servizos comúns de rexistro: ORVE e GEISER da Secretaría Xeral de Administración Dixital, vaise dando cobertura para o intercambio electrónico de rexistros a unha gran porcentaxe de cidadáns e administracións, actualmente xa se intercambiaron máis de tres millóns de asentos rexistrais, cunha taxa de dixitalización da súa documentación adxunta de máis do 90%.

SIR por tanto contribúe á redución dos custos de tramitación pola eliminación do papel e acurta o tempo de tramitación dado que o intercambio electrónico é practicamente inmediato. 

  • Interoperabilidade e Normalización
  • Cooperación interadministrativa