El Ayuntamiento de Elche se integra en SIR para el intercambio registral entre administraciones a través de ORVE

• Escoitar

04 maio 2016

O Concello de Elxe súmase aos máis de 700 municipios que optaron por ORVE como aplicación de intercambio rexistral con outras Administracións Públicas. Continúa así o despregamento de ORVE/SIR nos grandes Concellos das Comunidades Autónomas que teñen asinado o Convenio que lles posibilita o uso da aplicación ORVE.

O martes 26 de Abril o Concello de Elxe (Alacante) incorporouse aos municipios que utilizan a aplicación de rexistro ORVE para intercambiar asentos rexistrais electrónicos entre administracións.

Os máis de 200.000 cidadáns de Elxe poderán presentar os seus rexistros electronicamente dirixidos ao resto de municipios integrados, organismos das Comunidades Autónomas integrados en SIR e a todos os organismos da Administración Xeral do Estado.  A tramitación electrónica con dixitalización nos postos de portelo con plena validez xurídica  multiplica a eficacia administrativa posto que a recepción en destino realízase en minutos e os custos redúcense da orde de 4 euros por envío realizado.

O Concello de Elxe únese á lista de municipios de máis de 200.000 habitantes que utilizan ORVE: Valladolid,  Xixón, Oviedo, Móstoles e Alcalá de Henares.

Máis información no CTT sobre as solucións ORVE e SIR.

• Cooperación interadministrativa
  • Infraestruturas e servizos comúns