Aumenta o tanto por cento dos procedementos con inicio electrónico e a posibilidade de que a través da páxina web póidase realizar o procedemento completo e obter o servizo, incluíndo a resolución e a entrega. Polo xeral, vaise consolidando a idea de que non é necesario ningún outro procedemento formal en papel para o solicitante do servizo.
Dentro do grupo de traballo de Observatorio, Indicadores e Medidas do Comité Sectorial de Administración Electrónica no que participan Comunidades Autónomas e Entidades Locales a través da FEMP realízase anualmente o informe CAE sobre o estado da Administración Electrónica.
Un dos obxectivos deste grupo é monitorar o avance da Administración Autonómica cara á Administración electrónica.
Nese aspecto é de resaltar o incremento, ano a ano, que experimentaron as diferentes Comunidades Autónomas en fornecer ás cidadán canles interactivas onde poder realizar o procedemento completo.
A maioría de procedementos administrativos, paulatinamente, pasan de niveis onde inicialmente desde a páxina web só era posible descargar en papel o formulario para iniciar o procedemento e posteriormente debía ser enviado dun modo non-electrónico a páxinas web, onde se realiza unha xestión integral.
Dentro destes procedementos podemos citar os referentes a Ayudas e Subvencións de a política agrícola común, matriculación en centros de ensino, autorizacións de transportes, recoñecemento, declaración e cualificación do grao de discapacidade, etc.