Nova Guia Funcional per a Oficines de Registre SIR
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".
27 juliol 2016
Aquesta nova Guia té un caràcter marcadament funcional. La seva elaboració estreba en la necessitat de donar suport i assistència als funcionaris de les Oficines de Registre i de les Unitats de Tramitació orientant les actuacions a seguir en les tasques de digitalització, intercanvi de registres electrònics i gestió del paper en les Oficines de Registre interconnectades a través de SIR. No modifica cap dels actuals procediments SIR, senzillament els descriu en un llenguatge més afí al personal d'oficines.
Amb l'objectiu d'establir procediments i recomanacions de caràcter general per a tots els usuaris del Sistema d'Interconnexió de Registres (SIR) i de qualsevol de les aplicacions de registre compatibles amb SIR que s'utilitzen en les Oficines de Registre , agilitant i simplificant la comprensió dels Procediments d'Oficines de Registre SIR, s'ha elaborat la present Guia.
Així es publica en el PAE, dins de l'àrea de descàrregues de la solució SIR, la nova Guia Funcional per a Oficines de Registre SIR.
La necessitat de comptar amb la present guia es veu reforçada després de l'aprovació de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Igualment, l'elaboració d'aquesta Guia s'emmarca en els objectius estratègics i línies d'acció inclosos en el Pla de Transformació Digital de l'Administració General de l'Estat i els seus Organismos Públicos (Estratègia TIC).
No hi ha modificacions en els actuals procediments SIR, però no obstant això es recomana la seva lectura, ja que ajudarà a afermar i esclarir conceptes i procediments SIR necessaris en l'enviament/recepció de seients registrals a través de la Plataforma SIR.
- Interoperabilitat i Normalització
- Infraestructures i serveis comuns
![Subscriu-te a la nostra Newsletter Subscriu-te a nostra Newsletter](/dam/jcr:39291559-a64f-40b4-82ba-e17bd880fe2b/banner-newsletter-pae.png)
Destacats CTT
![La teva opinió és important - Enquesta La teva opinió és important - Enquesta](/dam/jcr:34de006a-b33b-4b02-9247-7fe58af52a90/banner-encuesta.png)
![Subscriu-te a nostra Newsletter Subscriu-te a nostra Newsletter](/dam/jcr:39291559-a64f-40b4-82ba-e17bd880fe2b/banner-newsletter-pae.png)
![La teva opinió és important - Enquesta La teva opinió és important - Enquesta](/dam/jcr:34de006a-b33b-4b02-9247-7fe58af52a90/banner-encuesta.png)
1 Comentaris
isdefe.pfc 19/08/2016 a les 12:57
Gran treball. Només em sorgeix algun dubte quant a l'ús del camp Observacions, ja que la norma Sicres ho marca amb un màxim de 50 caràcters, i en la guia se suggereixen textos a indicar en aquest camp que excedeixen aquesta grandària (ej: REMISSIÓ DE DOCUMENTACIÓ DIGITALITZADA EN REGISTRES SUCCESSIUS)