accesskey_mod_content

Admitidas todas as EELL en lista de espera para o servizo do Portal da Transparencia na nube

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

21 outubro 2015

Xa son máis de 1100 as entidades locais adheridas e abrirase unha nova lista de espera para aquelas que queiran incorporarse a partir de xaneiro de 2016

O servizo do Portal da Transparencia na nube ten como obxectivo a creación do Portal da Transparencia ás Entidades locais, que se subscriban ao mesmo, así como de toda a infraestrutura TIC necesaria para aloxalos nas condicións de seguridade, interoperabilidade e accesibilidade requiridas pola Lei 19/2013, do 9 de decembro, de transparencia, acceso á información pública e bo goberno. Todo iso, de maneira gratuíta mediante o aproveitamento dos recursos comúns que ten dispoñibles a Dirección de Tecnoloxías da Información e Comunicacións.

Por decisión da Comisión de Seguimento do Acordo Marco MINHAP-FEMP, con data 15 de outubro pechouse a Fase II da implementación do servizo do Portal da Transparencia na nube, coa admisión de  todas as entidades locais que estaban en lista de espera.

Adicionalmente na este Comisión aprobouse a apertura dunha nova lista de espera, na que se poderán incorporar aquelas entidades locais que sigan interesadas en adherirse ao servizo que presta a DTIC en xaneiro de 2016. A admisión definitiva destes casos será obxecto de deliberación  pola Comisión de Seguimento na súa primeira reunión do próximo ano. 

Este servizo está a ter unha importante acollida no ámbito local tal e como pon de manifesto as cifras actuais. Ata o momento, nas 2 fases de solicitude abertas, adheríronse 1157 entidades locais. Das cales 394 están a traballar xa nas contornas de preprodución e 13 iniciaron xa o pase definitivo a produción.

O principal reto no momento actual,  é chegar con información e formación aos case 4000 usuarios que figuran no Rexistro de Responsables, tanto funcionais como técnicos. Nos próximos días a DTIC ten previsto inaugurar unha aula virtual para emitir sesións formativas en streaming, como novo servizo de formación a usuarios.

Máis información sobre como adherirse e utilizar este servizo na solución Transparencia na nube do CTT

  • Goberno aberto, Informes e Estudos
  • Infraestruturas e servizos comúns