La Junta de Extremadura ha firmado el Convenio: Oficina de Registro Virtual (ORVE) con el Ministerio de Hacienda y Administraciones Publicas.

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

19 maig 2015

La firma del conveni ORVE possibilita el registre electrònic sense papers a totes les administracions públiques de la Junta d'Extremadura, tant regionals com a locals.

ORVE «fa realitat l'administració sense papers» ja que permet escanejar la documentació del ciutadà en les oficines de registre, aplicant la digitalització en els llocs de finestreta amb plena validesa jurídica. Els expedients s'envien electrònicament a l'oficina de destinació ràpidament, siga el que siga la seua ubicació geogràfica o nivell d'administració competent.

Con la firma de este convenio por parte de la Consejería de Hacienda y Administración Pública y del Ministerio de Hacienda y Administraciones públicas el pasado día 30 de abril de 2015 ( http://www.boe.es/diario_boe/txt.php?id=boe-a-2015-5467(Obri en nova finestra) ), se inicia la implantación de la aplicación ORVE en las administraciones públicas de Extremadura, que permitirá el envío y la recepción de asientos registrales electrónicamente mediante el Sistema de Interconexión de Registros (SIR), lo cual supone una enorme mejora en eficacia del servicio pues la recepción en destino se produce en segundos y adicionalmente un ahorro de costes estimado en más de tres euros por asiento registral. El despliegue de la aplicación ORVE en las Oficinas de registro se llevará a cabo de manera gradual a partir de las próximas semanas.

Més informació sobre la solució ORVE en el CTT

• Cooperació interadministrativa