accesskey_mod_content

A Xunta de Estremadura asinou o Convenio: Oficina de Rexistro Virtual (ORVE) co Ministerio de Facenda e Administracións Publicas.

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

19 maio 2015

O sinatura do convenio ORVE posibilita o rexistro electrónico sen papeis a todas as administracións públicas da Xunta de Estremadura, tanto rexionais como locais.

ORVE «fai realidade a administración sen papeis» xa que permite escanear a documentación do cidadán nas oficinas de rexistro, aplicando a dixitalización nos postos de portelo con plena validez xurídica. Os expedientes envíanse electronicamente á oficina de destino rapidamente, sexa cal for a súa localización xeográfica ou nivel de administración competente.

Coa sinatura deste convenio por parte da Consellería de Facenda e Administración Pública e do Ministerio de Facenda e Administracións públicas o pasado día 30 de abril de 2015 ( http://www.boe.es/diario_boe/txt.php?ide=BOE-A-2015-5467(Abre en nova xanela) ), iníciase a implantación da aplicación ORVE nas administracións públicas de Estremadura, que permitirá o envío e a recepción de asentos rexistrais electronicamente mediante o Sistema de Interconexión de Rexistros (SIR), o cal supón unha enorme mellora en eficacia do servizo pois a recepción en destino prodúcese en segundos e adicionalmente un aforro de custos estimado en máis de tres euros por asento rexistral. O despregamento da aplicación ORVE nas Oficinas de rexistro levará a cabo de maneira gradual a partir das próximas semanas.

Máis información sobre a solución ORVE no CTT

  • Cooperación interadministrativa
  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía
  • Interoperabilidade