A Deputación de Xaén asinou o Convenio: Oficina de Rexistro Virtual (ORVE) co Ministerio de Facenda e Administracións Publicas.

• Escoitar

06 maio 2015

La firma del convenio ORVE posibilita el registro electrónico sin papeles a la Diputación de Jaén y a todas las Entidades Locales de esta provincia que deseen adherirse a dicho Convenio. Se da cobertura a los 664 916 habitantes de los 97 municipios de la provincia.

ORVE «fai realidade a administración sen papeis» xa que permite escanear a documentación que presenta o cidadán nas oficinas de rexistro, aplicando a dixitalización nos postos de portelo con plena validez xurídica. Os expedientes envíanse electronicamente á oficina de destino rapidamente, sexa cal for a súa localización xeográfica ou nivel de administración competente.

Con la firma de este convenio el pasado 30 de abril de 2015, se inicia la implantación de la aplicación ORVE en las administraciones públicas de la provincia de Jaén, que permitirá el envío y la recepción de asientos registrales electrónicamente mediante el Sistema de Interconexión de Rexistros ( SIR ) , o cal supón unha enorme mellora en eficacia do servizo pois a recepción en destino prodúcese en segundos e adicionalmente un aforro de custos estimado en máis de tres euros por asento rexistral. O despregamento da aplicación ORVE en las Oficinas de registro se llevará a cabo de manera gradual a partir de las próximas semanas.

La incorporación de la Diputación de Jaén en la plataforma SIR, se une a las ocho Comunidades Autónomas con las que el Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas ha firmado convenio de colaboración ORVE (C. de Madrid, C. Canarias, Asturias, Castilla y León, Castilla-La Mancha, La Rioja y C. Valenciana).

• Centro de Transferencia de Tecnoloxía