- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
A plataforma cl@ve, para a identificación e firma electrónica, alcanza o millón de usuarios rexistrados
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
08 xuño 2015
O sistema cl@ve é a plataforma común do Sector Público Administrativo Estatal para a identificación, autenticación e firma electrónica que facilita aos cidadáns o acceso aos servizos electrónicos que proporcionan as Administracións Públicas.
A fase 1 do proxecto Cl@ve, que prové os mecanismos de identificación e autenticación, creceu ata superar, o pasado 20 de maio, o millón de usuarios rexistrados no sistema. Pasaron xa 6 meses desde a posta en produción, o pasado 19 de novembro de 2014.
O sistema Cl@ve é a plataforma común do Sector Público Administrativo Estatal para a identificación, autenticación e firma electrónica e naceu co obxectivo de facilitar o acceso dos cidadáns aos servizos públicos electrónicos das Administracións Públicas.
Cl@ve é un sistema orientado a unificar e simplificar o acceso electrónico dos cidadáns aos servizos públicos. O seu obxectivo principal é que o cidadán poida identificarse ante a Administración mediante claves concertadas (usuario máis contrasinal), sen ter que lembrar claves diferentes para acceder aos distintos servizos. A súa utilización está aberta á totalidade do Sector Público Administrativo Estatal permitindo tamén integrarse ao resto das Administracións Públicas.
Cl@ve complementa os actuais sistemas de acceso mediante DNI-e e certificados electrónicos, e ofrecerá, na fase 2 do proxecto, a posibilidade de realizar firma na nube con certificados persoais custodiados en servidores remotos.
Foi un proxecto impulsado polo Ministerio Facenda e Administracións Públicas a través da Dirección de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións e dirixido pola Xerencia de Informática da Seguridade Social, no que participaron ademais a Axencia Estatal de Administración Tributaria e a Dirección Xeral da Policía.
Cl@ve é un proxecto de especial relevancia, non soamente polos importantes beneficios que supón para o cidadán e as Administracións, ao simplificar o acceso aos servizos de administración electrónica, senón tamén por representar o primeiro proxecto no que se pon de manifesto o enfoque colaborativo para a provisión de servizos comúns, un dos principios reitores na nova estratexia TIC xurdida coa creación da Dirección de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións da Secretaría de Estado de Administracións Públicas.
Os servizos xa adaptados a este novo sistema de identificación son os seguintes:
Goberno de España
- Portal da Transparencia
Seguridade Social
- Servicios de a Sede Electrónica
- Servizos da túa Seguridade Social
Axencia Estatal de Administración Tributaria
- Servizos da Sede Electrónica
Dirección Xeral de Tráfico
- Servizo de Consulta de puntos e antecedentes
Ministerio de Facenda e Administracións Públicas
- Registro Electrónico Común
Ministerio do Interior
- Servizo de Consulta de estado das miñas solicitudes e as miñas tramitacións
Ministerio de Emprego e Seguridade Social
- Trámites en liña do Ministerio de Emprego e Seguridade Social
- Sistema de Garantía Xuvenil
Dirección Xeral do Catastro
- Procedimientos e Servizos da Sede Electrónica
Ministerio de Defensa
- Servizos da Sede Electrónica
Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo
- Servizo de Remisión de información de gas
Ministerio de Economía e Competitividade
- Consulta e descarga de documentos a través do Rexistro Electrónico
- Consulta e descarga de documentos a través de CSV (Código Seguro de Verificación
O resto de servizos e trámites electrónicos dirixidos aos cidadáns deberán estar adaptados ao sistema Cl@ve antes do 31 de decembro de 2015, segundo establece o Acordo de Consello de Ministros, do 19 de setembro de 2014 polo que se aproba Cl@ve, a plataforma común do Sector Público Administrativo Estatal para a identificación, autenticación e firma electrónica mediante o uso de claves concertadas.
Máis información sobre o funcionamento de clave en http://clave.gob.es http://clave.gob.es
Máis información sobre como integrar un servizo electrónico con cl@ve na solución CL@VE no CTT.
- Identidade e Firma electrónica
- Cidadán
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Dispoñible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8