- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Posta en funcionamento do Servizo de Diagnóstico en liña do Observatorio de Accesibilidade Web
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
19 febreiro 2015
O servizo de diagnóstico en liña permite, a calquera departamento das Administracións Públicas, realizar análises automáticas de accesibilidade conformes á metodoloxía do estudo do observatorio de accesibilidade web.
Dentro da iniciativa do Observatorio de Accesibilidade Web púxose en funcionamento o servizo de diagnóstico en liña.
O servizo de diagnóstico en liña permite, a calquera departamento das Administracións Públicas, realizar análises automáticas de accesibilidade conformes ás metodoloxías dos estudos do observatorio. Actualmente atópase xa dispoñible os baseados na norma UNE 139803:2004.
A Comunidade Accesibilidade é un punto de encontro para os xestores de portais web das administracións públicas de calquera ámbito administrativo (AGE, CCAA, EELL, universidades, outros entes estatais, etc.). Nel pódese compartir información e experiencias e resolver dúbidas. Agora, entre os servizos dispoñibles, incorpórase o servizo de diagnóstico en liña. Calquera xestor das administracións públicas pode solicitar formar parte desta comunidade e facer uso dos servizos ofrecidos.
O servizo de diagnóstico permite, a partir dun URL indicada, a selección aleatoria dun número de páxinas indicado. O servizo analizará estas páxinas conforme ao tipo de estudo seleccionado e remitirá en diferido un informe en formato PDF ao correo electrónico indicado. Ademais de mostrar o detalle dos erros atopados, o servizo realiza unha estimación do nivel de accesibilidade de cada páxina asignándolle ademais unha puntuación de 0 a 10. Agregando todos os resultados ofrécese tamén unha estimación da situación global do portal.
Poderanse solicitar análise de portais dispoñibles en internet e de portais cuxo acceso estea restrinxido á rede SARA. No caso de portais internos das organizacións ou de portais que esixen unha autenticación previa, poderase utilizar a funcionalidade de análise de código fonte. Ademais pódese acoutar a selección aleatoria de páxinas a un directorio do portal o que permite realizar un mellor varrido na revisión da accesibilidade do portal.
Proximamente, o servizo de diagnóstico en liña será actualizado para ofrecer a posibilidade de solicitar análise conformes á metodoloxía do estudo do observatorio baseada na norma UNE 139803:2012.
- Accesibilidade
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8