Comeza o despregamento de ORVE/SIR na Xunta de Catilla e León

• Escoitar

17 febreiro 2015

Xa se intercambiaron os primeiros asentos rexistrais electrónicos remitidos por Oficinas da Xunta de Castela e León e polos Concellos desta Comunidade que se deron de alta na plataforma.

Co sinatura do Convenio ORVE/SIR o pasado 24 de Novembro de 2014 iniciouse a integración de Castillla e León na plataforma SIR do sistema de interconexión de Rexistros.

Mediante o servizo común ORVE posibilítase o rexistro electrónico sen papeis a todas as administracións públicas de Castela e León, tanto rexionais como locais, cos consecuentes aforros e redución de prazos na súa tramitación. A dixitalización nos postos de portelo con plena validez xurídica e o envío electrónico á oficina de destino de administración competente supón un cambio cultural que beneficiará a todos.

O despregamento de Oficinas está a realizarse de maneira gradual e proximamente estarán funcionado a pleno rendemento.

Máis información sobre as solucións ORVE e SIR .

• Infraestruturas e servizos comúns
  • Interoperabilidade