A Rioxa adhírese á Oficina de Rexistro Virtual (ORVE)

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

21 novembro 2014

O Ministerio de Facenda e Administracións Públicas e o Goberno da Rioxa asinan o convido de adhesión a ORVE, REC e SIR.

O secretario de Estado de Administracións Públicas, Antonio Beteta, e a conselleira de Administración Pública e Facenda, Concepción Engurra, asinaron hoxe un Convenio polo que A Rioxa se adhire á Oficina de Rexistro Virtual e, ademais, ao Rexistro Electrónico Común (REC) e ao Sistema de Interconexión de Rexistros (SIR). Só a integración na ORVE implicará uns 75.000 rexistros anuais e un aforro de máis de 300.000 euros ao ano coa plena implantación do proxecto.

O convenio subscrito hoxe en Logroño permitirá que os residentes na Rioxa poidan presentar a súa documentación en calquera das máis de 200 oficinas de rexistro dos 174 concellos da Comunidade Autónoma, reducindo os seus custos e garantíndose a súa recepción inmediata, grazas á dixitalización e á remisión telemática a calquera das Administracións Públicas.

A sinatura deste convenio permitirá unir a máis de 200 oficinas de rexistro da Rioxa, incluíndo concellos, á actual rede, que conta xa con máis de 3.200 oficinas integradas en sistema. Esta integración implicará a tramitación de, aproximadamente, 1.600.000 rexistros anuais a través da plataforma e un aforro potencial de máis de 6millóns de euros ao ano.

Desta forma, lógrase unha redución importante de custo, calculado en 3,98 euros por envío, así como de tempo, tanto para a Administración, como para o cidadán, xa que un documento que tardaba 16 días en trasladarse ao seu destino correspondente agora chega en apenas segundos.

Así mesmo, hoxe asinouse un protocolo de entendemento en materia electrónica, que permitirá tamén o acceso dos cidadáns da Rioxa a unha serie de sistemas electrónicos, co que se pretende continuar o impulso respecto do aproveitamento común de diversas solucións tecnolóxicas de Administración electrónica, iniciado en 2007:

• Cooperación interadministrativa
  • Infraestruturas e servizos comúns