- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Facenda e Administracións Públicas simplifica a designación de apoderados ou representantes na tramitación administrativa
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
05 xuño 2014
A Secretaría de Estado de Administracións Públicas e o Consello Xeral do Notariado asinan un convenio de colaboración que permite á Administración a consulta telemática de documentos públicos notariais de apoderamento e as súas revogacións ao Rexistro Electrónico de Apoderamentos (REA).
En virtud de este Convenio, el Consejo General del Notariado, a través de ANCERT (la Agencia Notarial de Certificación), informará al Registro Electrónico de Apoderamientos (REA), previa solicitud de la Administración General del Estado o de alguno de sus organismos, de la capacidad de actuar de un ciudadano en nombre de otro (persona física o jurídica), como su representante o como administrador de la sociedad.
Para iso remitirase unha copia electrónica da escritura de apoderamentos acompañada dunha ficha de información, na que se farán constar os datos identificativos do documento notarial, do poderdante e do apoderado e das facultades outorgadas. Na este copia, incluirase un código seguro de verificación (CSV) para que calquera organismo da Administración poida acceder ao sistema de consulta e coñecer se o poder segue vixente e non foi revogado total ou parcialmente.
En consecuencia, os cidadáns poderán iniciar procedementos administrativos (de maneira electrónica ou presencial) en nome doutras persoas físicas ou xurídicas, sen necesidade de achegar unha copia auténtica da escritura de apoderamento, senón proporcionando o código seguro de verificación asociado ao documento notarial. A Administración, a partir deste CSV, e accedendo ao servizo habilitado por este convenio, poderá acceder á copia dixitalizada do poder, á vez que verifica en tempo real a subsistencia do poder outorgado.
En conclusión, a través deste sistema de remisión telemática de documentos públicos notariais de apoderamento e as súas revogacións ao Rexistro Electrónico de Apoderamentos, evitarase ao cidadán a reiterada presentación de escrituras notariais e a súa compulsa en cada actuación ante a Administración, e darase maior seguridade xurídica á tramitación dos procedementos administrativos.
Máis información sobre a solución: REA
- Cidadán
- Empresa
- Centro de Transferencia de Tecnoloxía
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Los ciudadanos pueden acceder a su Historia Clínica en la app “Mi Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8