accesskey_mod_content

Rexistro Electrónico Común do Goberno de Cantabria

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

11 xuño 2014

O Goberno de Cantabria pon a disposición do resto de administracións a súa solución de Rexistro Electrónico Común.

O Rexistro Electrónico Común permite a presentación de calquera solicitude, escrito e comunicación remitida aos órganos da Administración da Comunidade Autónoma de Cantabria.

O Rexistro Electrónico é unha aplicación informática que permite ao cidadán interactuar telematicamente coa Administración para a presentación de escritos, solicitudes e comunicacións relativas aos procedementos administrativos habilitados para o seu uso mediante Administración Electrónica.

Para utilizar todas as funcionalidades que ofrece o Rexistro Electrónico Común, será necesario dispor dun DNI Electrónico ou outro certificado dixital recoñecido incluído na lista de certificados admitidos, así como cumprir co resto de requisitos técnicos.

Máis información sobre a solución Rexistro Electrónico Común no CTT 

 

  • Cidadán
  • Empresa
  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía