" /> portal de datos abertos, unha iniciativa máis dentro das políticas de Goberno Aberto da cidade e que complementa ao Portal de Transparencia, en funcionamento desde o ano 2012." /> PAe - Federación do portal de datos abertos do Concello de Madrid con datos.gob.es

Federación do portal de datos abertos do Concello de Madrid con datos.gob.es

• Opinar
  • Escoitar

02 xuño 2014

O pasado 12 de marzo, o Concello de Madrid presentou o seu portal de datos abertos,(Abre en nova xanela) unha iniciativa máis dentro das políticas de Goberno Aberto da cidade e que complementa ao Portal de Transparencia, en funcionamento desde o ano 2012.

O catálogo de datos da capital arrincou con 75 datasets dispoñibles en diferentes formatos (incluído RDF) e que, á súa vez, poden filtrase por sector ou frecuencia de actualización ou ordenarse por nome e data de incorporación. No entanto, no seu esforzo por incorporar nova información, entre abril e maio incluíronse 25 conxuntos novos pertencentes aos sectores de mobilidade, servizos sociais e cultura. Actualmente, o portal conta cun total de 100 datasets, que inclúen máis de 190 ficheiros descargables, sen restrición á hora da súa reutilización para uso comercial ou non comercial.

A través da plataforma, proporciónase toda a información relacionada co uso dos recursos públicos e a planificación e xestión das actividades municipais. Ademais, os usuarios teñen a oportunidade de avaliar a calidade da información e propor datos adicionais que consideren que deban abrirse.

Desde comezos de maio, este catálogo(Abre en nova xanela) –cos seus 100 conxuntos de datos- xa está federado en datos.gob.es datos.gob.es(Abre en nova xanela) . Isto supón que os usuarios poidan acceder, consultar e reutilizar, desde o portal nacional, a información do concello madrileño pertencente a 23 sectores de actividade como ciencia e tecnoloxía, enerxía, vivenda ou industria, entre outros.

Dentro do panorama open data de Madrid, cabe destacar a aposta da Empresa Municipal de Transporte de Madrid (Abre en nova xanela) a favor da apertura da información pública. O organismo dispón da súa propia plataforma de datos abertos onde ofrece, ademais, unha ampla listaxe de aplicacións de transporte desenvolvidas pola propia entidade e por terceiros.

En materia RISP, a cidade tamén está a traballar por impulsar e fomentar a reutilización da información pública. Así, o Concello de Madrid, a través da súa axencia Madrid Emprende, xunto á compañía Everis organizou o evento MADdata(Abre en nova xanela) , un hackathon que terá lugar o próximo mes de setembro e onde os participantes reutilizarán os datos abertos da capital para desenvolver solucións open data.

Máis información sobre a solución datosgob

• Goberno aberto, Informes e Estudos
  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía