Reúneche, máis de 3.000 reunións virtuais desde a posta en marcha do servizo

• Opinar
  • Escoitar

09 xullo 2014

O uso de Reúneche, o servizo común de reunións virtuais da Rede SARA, está a ter un crecemento moi rápido nas Administracións Públicas que ven neste servizo unha oportunidade para o uso do TIC colaborativas aforrando desprazamentos.

O Ministerio de Facenda e Administracións Públicas (MINHAP), a través da Dirección Xeral de Modernización Administrativa, Procedementos e Impulso da Administración Electrónica, é responsable da Rede SARA como instrumento para favorecer a eficacia e a eficiencia de todas as Administracións Públicas na prestación dos seus servizos.

A través dunha Infraestrutura Común de Comunicacións presta Servicios Comunes e favorece o uso adecuado dos recursos públicos pois ofrece un instrumento para seguir avanzando nas tarefas de racionalización de infraestruturas e no mantemento da continuidade do servizo.

O Servizo Común de Reunións Virtuais para as Administracións Públicas “Reúneche” fomenta a utilización do TIC colaborativas co fin de rendibilizar o traballo en equipo, contribuír a diminuír o gasto nas Administracións Públicas, evitando desprazamentos, e favorece a diminución da pegada de carbono xerada polas Administracións.

Actualmente baséase nunha ferramenta de Webconference multipunto e ferramentas colaborativas como: compartición e control remoto de escritorio, compartición de aplicacións, compartición de lousa, chat, etc.

Os aforros proporcionados en 2012 e 2013 superaron os 9.000.000€. En 2014 está a producirse un incremento moi significativo do uso polo que só para 2014 estímase un aforro de 11.000.000€

A evolución de Reúneche inclúe unha plataforma de e-learning integrado con videoconferencia, unha plataforma para redes sociais colaborativas profesionais, xestión de vídeos asociados e reprodución en streaming.

Máis información sobre a solución Reúneche no CTT

• Infraestruturas e servizos comúns