Irekia renova a súa versión de software libre

• Opinar
  • Escoitar

13 febreiro 2014

O Goberno Vasco actualizou o seu portal sobre Goberno Aberto e Participación cunha nova versión de software co obxectivo de visualizar mellor as propostas do Goberno e da cidadanía e facilitar dese modo a participación destes.

Como en anteriores ocasións, e fieis lle ao compromiso de apertura e colaboración representado polo software libre, a Dirección de Goberno Aberto pon a disposición da comunidade o código fonte da aplicación Open Irekia v4 na que está baseado o seu portal web, baixo a Licenza Pública da Unión Europea “ European Union Public Licence – EUPL(Abre en nova xanela) ”.

De esta forma, mediante la distribución libre y gratuita del citado software, la plataforma queda al alcance de la ciudadanía, empresas, organizaciones así como de otras instituciones. En este sentido, como ejemplo previo cabe citar la experiencia reciente del Gobierno de Asturias, que ha basado su portal “Asturias participa, su web de Gobierno Abierto”, en la plataforma Open Irekia.

Publicación do Software en Open Irekia: https://www.irekia.euskadi.net/es/pages/10081-openirekia-publicacion-do-software-ogov-do-goberno-vasco?criterio_ide=795250&track=1(Abre en nova xanela)

Máis información sobre Open Irekia  no Centro de Transferencia de Tecnoloxía

• Goberno aberto, Informes e Estudios