accesskey_mod_content

ORVE permet l'avanç en la ‘Administració sense papers’ a Canàries.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

27 maig 2013

L'Oficina de Registre Virtual (ORVE) integra tots els nivells de l'Administració a Canàries: els 188 registres de la Comunitat, els 88 ajuntaments i els seus 7 cabildos.

El secretari d'Estat d'Administracions Públiques, Antonio Beteta, ha signat un Conveni de Col·laboració amb la Comunitat Autònoma de Canàries per implantar en l'arxipèlag l'Oficina de Registre Virtual (ORVE), un nou avanç en la ‘Administració sense papers’, que fa realitat la integració de tots els nivells de l'Administració en la Comunitat Autònoma de Canàries: els 186 registres de la Comunitat, els 88 Ajuntaments del territori i els seus 7 Cabildos.

Canàries, que es converteix a la segona regió a adherir-se al projecte, després de la Comunitat de Madrid, aconseguirà uns estalvis de 2.434.575 euros anuals, en trànsit i manipulació del paper en aquesta Comunitat, ja que se suprimeix el trasllat físic de la documentació, en la qual s'empraven 16 dies de mitjana, i se substitueix per l'intercanvi telemàtic d'arxius, en el qual només s'empren 16 segons.

Altres referències:  Canàries estalviarà 2,5 milions amb el Registre Virtual(Obre en finestra nova)(Obre en nova finestra)

Més informació sobre la solució ORVE/SIR

  • Cooperació interadministrativa
  • Serveis electrònics