Datos.gob.es recibe o Premio á Innovación na Administración Pública outorgado pola Comisión Europea

• Opinar
  • Escoitar

10 xuño 2013

O portal web Datos.gob.es(Abre en nova xanela) , creado dentro do Proxecto Achega posto en marcha de maneira conxunta polo Ministerio de Facenda e Administracións Públicas e o Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo, a través de Rede.es, resultou galardoado na edición 2013 dos ‘ Premios á Innovación na Administración Pública’(Abre en nova xanela) que outorga a Comisión Europea.

O acto de entrega dos premios tivo lugar hoxe na cidade irlandesa de Cork, no marco dunha nova edición da Semana das rexións innovadoras de Europa ( WIRE(Abre en nova xanela) , Week of Innovative Regions of Europe). Estes premios convócanse como parte da iniciativa ‘Innovation Union’(Abre en nova xanela) , unha do sete liñas de acción derivadas do plan estratéxico ‘Europa 2020’ para o fomento do crecemento, inclusión e innovación na Unión Europea e os seus estados membros.

O portal Datos.gob.es foi premiado na categoría de ‘Iniciativas para a empresa’ pola súa orixinalidade, facilidade de reprodución e importancia económica e social. Nesta edición 2013 dos ‘Premios á innovación na Administración Pública’ han resultado galardoados 9 proxectos procedentes de Croacia, Finlandia, Holanda, Portugal, Eslovaquia, España, Suecia e Reino Unido.

A UE recoñece, desta forma, o papel que desempeña Datos.gob.es no seu labor de impulso ao sector público na apertura de datos e no fomento da súa reutilización por parte de empresas e cidadáns. Ao mesmo tempo, consolídase a posición de liderado de España no ámbito do Open Data e da reutilización de información do sector público, recentemente situada en segundo lugar en Europa, segundo a Plataforma ePSI (European Public Sector Information Platform(Abre en nova xanela) ), despois de Reino Unido.

Fonte orixinal da Noticia: Rede.es(Abre en nova xanela)

• Goberno aberto, Informes e Estudos
  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía