accesskey_mod_content

"Cliente @asina móbil" dispoñible para Android

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

20 febreiro 2013

Logo @ firma móbil

O Cliente@firma Móbil permite incorporar a firma electrónica aos servizos de administración electrónica desde dispositivos móbiles. A APP está xa dispoñible para Android e proximamente estará dispoñible para iOs

O proxecto Cliente @asina permite integrar tecnoloxías de firma electrónica en aplicacións Web dun modo rápido e seguro, con independencia do hardware ou software que poida utilizar o usuario para acceder a estas aplicacións, cumprindo deste xeito o principio de neutralidade tecnolóxica. Persegue ampliar a compatibilidade na provisión de servizos públicos baseados en firmas electrónicas e certificados cun mínimo esforzo e investimento por parte do provedor destes servizos.

A crecente tendencia a utilizar dispositivos móbiles para conectarse a internet fai necesario adaptar o cliente @sinatura do contorna do computador de sobremesa ao mundo móbil, ampliado a compatibilidade actual (Windows, Linux, MAC) aos sistemas operativos móbiles máis estendidos. Con este obxectivo o Ministerio de Facenda e Administracións Públicas desenvolveu a aplicación para dispositivos móbiles `Cliente@firma Móbil´, que permite incorporar a firma electrónica aos servizos de administración electrónica cun mínimo esforzo e investimento e sen necesidade por parte do integrador de adquirir licenzas de software ou integrar complexos produtos nos seus servidores.

Deste xeito facilítase a implantación dos servizos baseados en firma electrónica, accesibles agora tamén a través da canle móbil, mantendo unha experiencia de usuario homoxénea e satisfactoria.

A APP non proporciona funcionalidades ou utilidade directamente ao usuario, senón que debe ser integrada polos servizos de administración electrónica que desexen incorporar mobilidade. Aquelas aplicacións que xa fan uso da miniapplet de @firma teñen compatibilidade coa firma en mobilidade case automaticamente. Pode realizar unha demostración de uso a través da seguinte páxina Web: https://valide.redsara.es/firmaMovil/demo.html(Abre en nova xanela)

Para máis información sobre o Cliente @asina ou como integrar a firma móbil nas súas aplicacións pode consular a iniciativa relacionada:

O proxecto Cliente @asina e `Cliente@firma Móbil´ é software libre. Pode obter máis información sobre a comunidade de desenvolvemento en:

A aplicación `Cliente@firma Móbil´está dispoñible para plataformas con sistema operativo Android(Abre en nova xanela) , para a súa descarga de forma gratuíta desde Google Play. E nun futuro estarao tamén para iOS (Apple).

• Identidade e Firma electrónica
    • Software Libre