Acceda - Colaboración entre Administracións

• Opinar
  • Escoitar

04 novembro 2010

Se acaba de introducir en la Forja del CTT la aplicación Acceda desarrollada por el Ministerio de Política Territorial y Administración Pública para la gestión de su sede y de procedimientos electrónicos y que constituye un modelo de colaboración entre Administraciones Públicas para el desarrollo de software.

A aplicación, desenvolvida en PHP, utiliza produtos de fontes abertas (linux, apache e mysql) para a prestación do servizo. Esta especial configuración permitiu que este software, desenvolvido inicialmente para o caso particular do Ministerio de Política Territorial e Administración Pública, poida ser utilizado por outras Administracións Públicas cun custo de implantación moito máis pequeno que outras solucións.
De feito, nestes momentos xa se atopan en produción e en pre-explotación varias instalacións de sedes electrónicas utilizando a aplicación ACCEDA. Pode obter máis información respecto diso nas páxinas do proxecto: http://administracionelectronica.gob.es/ctt/acceda
Además, otro punto especialmente destacable y novedoso en el ámbito de las Administraciones Públicas, es que varias de las instituciones involucradas han decidido colaborar en la evolución futura de la aplicación. De este modo, desde el Ministerio de Asuntos Exteriores y Cooperación y desde la Dirección General para el Impulso de la Administración Electrónica se están desarrollando algunas funcionalidades adicionales que se incorporarán a la aplicación ACCEDA de modo que todas las instituciones puedan beneficiarse de estas mejoras.
Animámosvos a emprender este tipo de iniciativas noutras Administracións Públicas, especialmente agora que as limitacións orzamentarias están a condicionar a posta en produción de novos servizos. Como apoio para levalas a cabo, desde o Centro de Transferencia de Tecnoloxía, ofrecémosvos as funcionalidades de forxa de desenvolvemento colaborativo que están á vosa enteira disposición para aquelas administracións interesadas.

0 Comentarios

Non hai comentarios