O venres, 15 de febreiro, péchase o prazo para que todos os organismos do sector público actualicen ou inclúan por primeira vez os seus datos na plataforma INES, Informe Nacional do Estado de Seguridade. Así o esixe o artigo 35 de o Real Decreto 3/2010, do 8 de xaneiro polo que se regula o Esquema Nacional de Seguridade (ENS), que establece a obriga de avaliar regularmente o estado da seguridade dos sistemas das Tecnoloxías da Información e a Comunicación do sector público e a necesidade de establecer un sistema de medición. No Informe, elaborado desde o ano 2014, o ano pasado participaron 590 organismos que deron servizo a 2.770.366 millóns de usuarios.
Este ano, unha vez finalizado o prazo, non existirá a posibilidade de prórroga polo que non se poderán modificar datos das fichas da campaña actual, unicamente poderase acceder á información en modo lectura.
Para facer máis sinxelo o seu uso, o CCN desenvolveu unha serie de melloras na ferramenta INES 2.0 como son o perfeccionamento da interface de usuario, mensaxería interna de soporte, carga individual de información por categoría de sistema, existencia de usuarios supervisores, xeración automática de información agregada, FAQ mellorada e solicitude de nova información.
Así mesmo, para facilitar a carga de datos, púxose a disposición de todos os organismos a actualización de o curso de INES en liña , así como a actualización de a Guía 824 Informe do Estado de Seguridade e a Guía 844 Manual de Usuario de INES .