Arxiu electrònic de documents
Informació sobre els Archivos Estatals, on estan, quins serveis ofereixen i quins són les seves principals línies d'actuació i legislació associada.
L'arxiu electrònic permet emmagatzemar per mitjans electrònics tots els documents utilitzats en les actuacions administratives. Aquests arxius electrònics, destinats a cobrir el conjunt del cicle de vida dels documents electrònics venen a ser complementaris i equivalents als arxius convencionals.
Informació sobre els Archivos Estatals, on estan, quins serveis ofereixen i quins són les seves principals línies d'actuació i legislació associada.
Una política de gestió de documents electrònics conté orientacions o directrius per a la creació i gestió de documents autèntics, fiables i disponibles al llarg del temps.
Les metadades de gestió de documents serveixen per identificar, autenticar i contextualitzar documents. Mentre que un esquema de metadades defineix la incorporació i gestió de les metadades dels documents electrònics al llarg del seu cicle de vida.
La definició de documents i expedients electrònics juntament amb les seves polítiques de gestió són la base per a l'intercanvi dels mateixos així com per a la seva recuperació i conservació en arxius electrònics.
El funcionament dels arxius electrònics es basa en la utilització de diferents eines.
La política de gestió de documents electrònics d'una organització estarà basada en bones pràctiques i normes consolidades a nivell nacional i internacional. Aquesta secció ofereix enllaços a les normes i bones pràctiques més rellevants.
Informació sobre els Archivos Estatals, on estan, quins serveis ofereixen i quins són les seves principals línies d'actuació i legislació associada.
Una política de gestió de documents electrònics conté orientacions o directrius per a la creació i gestió de documents autèntics, fiables i disponibles al llarg del temps.
Les metadades de gestió de documents serveixen per identificar, autenticar i contextualitzar documents. Mentre que un esquema de metadades defineix la incorporació i gestió de les metadades dels documents electrònics al llarg del seu cicle de vida.
La definición de documentos y expedientes electrónicos junto con sus políticas de gestión son la base para el intercambio de los mismos así como para su recuperación y conservación en archivos electrónicos.
El funcionament dels arxius electrònics es basa en la utilització de diferents eines.
La política de gestió de documents electrònics d'una organització estarà basada en bones pràctiques i normes consolidades a nivell nacional i internacional. Aquesta secció ofereix enllaços a les normes i bones pràctiques més rellevants.