Estabilidade e melloría nos servizos públicos (2016)
01 xaneiro 2016
Realiza: Axencia Estatal de Avaliación das Políticas Públicas e a Calidade dos Servizos (AEVAL).- Edita: Ministerio de Facenda e Administracións Públicas, AEVAL. Colección "Informes" ; xaneiro de 2016. NIPO: 632-16-003-0
-
NOTA: Como outros anos, tamén se analizan en detalle as opinións e hábitos dos cidadáns en relación cos servizos públicos de carácter administrativo e coa administración electrónica. Por último, estúdase nesta ocasión a percepción cidadá acerca da implementación da Lei 19/2013, do 9 de decembro, de transparencia, acceso á información pública e bo goberno.
- Cidadán
- Goberno aberto, Informes e Estudos
- Servizos electrónicos
Calidade e sustentabilidade dos servizos públicos (2015)
01 xaneiro 2015
Publicado en xaneiro de 2015.- NIPO: 632-15-001-5
-
NOTA: Outro dos aspectos destacados no Informe é que os servizos administrativos, tanto presenciais como electrónicos, seguen sendo ben valorados polos cidadáns. A canle presencial é aínda o preferido, aínda que continúa o aumento na utilización da administración electrónica. Ademais, en 2014 rompe a tendencia á estabilización no uso da e-administración.
- Cidadán
- Goberno aberto, Informes e Estudos
- Servizos electrónicos
Calidade dos Servizos Públicos en tempos de austeridade (2014)
01 marzo 2014
Publicado en marzo de 2014.- NIPO: 632-14-003-1
Calidade dos Servizos Públicos e as actitudes dos cidadáns cara ás medidas modernizadoras da Administración Pública (2013)
01 xuño 2013
Publicado en xuño de 2013.- NIPO: 632-13-010-2
-
NOTA: Neste documento analízase a evolución ata o ano 2012 da satisfacción dos españois respecto de distintas políticas e servizos públicos e a súa opinión sobre o gasto público nos mesmos. Ademais, na segunda parte deste traballo, estúdanse con especial atención as opinións e hábitos dos cidadáns en relación cos servizos públicos de carácter administrativo e, en particular, coa administración electrónica.
La importancia de los servicios públicos en el bienestar de los ciudadanos (2012)
01 maio 2013
Publicado en maio de 2013.- NIPO: 6632-13-008-4
-
NOTA: O presente informe realízase sobre a base da información obtida a partir do estudo Calidade dos Servizos Públicos, realizado por AEVAL en colaboración co CIS e cuxo traballo de campo realizouse no ano 2011. Este informe continúa a serie iniciada en 2009 polo Observatorio da Calidade dos Servizos Públicos de AEVAL.
A Administración Pública a xuízo dos cidadáns (2011)
01 xuño 2011
Publicado en xuño de 2011.- NIPO: 851-11-013-X
Axenda Pública e Satisfacción cos Servizos Públicos no Estado Autonómico (2010)
01 abril 2011
Publicado [abril de 2011], NIPO: 851-11-005-9
Informe sobre a percepción social dos Servizos Públicos en España (1985-2008)
01 decembro 2009
Publicado en decembro de 2009.- NIPO: 012-09-016-4.
-
NOTA: Nun Estado democrático os servizos son de e para a cidadanía. Á esixencia de eficacia, eficiencia e equidade na prestación de servizos públicos debe engadirse a lexitimidade de exercicio. Por esta razón xa hai anos que se utilizan estudos de opinión para avaliar o impacto das políticas públicas, sendo unha actividade non só desexable senón que é preciso impulsar desde as organizacións públicas.
Percepción cidadá do funcionamento dos servizos públicos (2006)
01 xullo 2007
Unha valoración dos resultados da enquisa conxunta do C.I.S. e a Axencia de Avaliación e Calidade. Publicado [xullo de 2007].- NIPO: 331-07-018-6 (Papeis 5/2017)