" /> PAe - O Goberno lanza en fase piloto a nova aplicación móbil de “O meu Cartafol Cidadán”
accesskey_mod_content

O Goberno lanza en fase piloto a nova aplicación móbil de “O meu Cartafol Cidadán”

  • Escoitar
  • Copiar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".

14 setembro 2022

A versión BETA de "O meu Cartafol Cidadán" incorpora novos canles, como unha aplicación móbil, un sitio web renovado -máis usable e con servizos adicionais, como un calendario persoal- e un asistente virtual.

O Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital(Abre en nova xanela) , a través da Secretaría Xeral de Administración Dixital(Abre en nova xanela) adscrita á Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial, pon en marcha unha nova versión BETA de “O meu Cartafol Cidadán”. Esta versión inclúe unha aplicación móbil, un sitio web e un asistente virtual. Estas ferramentas buscan simplificar a relación a través de internet e mellorar a interacción entre a administración e a cidadanía de forma accesible, proactiva e personalizada desde calquera dispositivo. 

O Goberno dá un paso máis para achegar a Administración á cidadanía e facilitar unha relación máis fluída e próxima, simplificando o acceso á información, desenvolvendo servizos personalizados e establecendo novas canles de interacción máis proactivos. Con esta medida avánzase no obxectivo de que o 50% dos servizos públicos dixitais estean accesibles a través do móbil a finais de 2025.

“Mi Carpeta Ciudadana” afronta una renovación integral, incorporando nuevas funcionalidades y canales para agilizar las gestiones con la administración y el flujo de información.

Na versión BETA, que hoxe se lanza, calquera usuario pode consultar de forma áxil e agregada determinados datos persoais e citas previas xestionados polas Administracións públicas, acceder ás notificacións pendentes da Administración do Estado, de numerosas comunidades autónomas e entidades locais, e informarse do estado dos seus expedientes en tramitación. O sitio web engade ademais un Asistente Virtual que axuda, mediante procesamento de linguaxe natural, a facilitar a relación coa administración.

Servizos dispoñibles dentro de “O meu cartafol cidadán”

Asimismo, se ofrecen diferentes servicios para consulta de datos personales en el ámbito educativo (titulaciones universitarias y no universitarias, condición de becario o matrículas universitarias); Vivienda (bienes inmuebles y datos del padrón); Salud y Asuntos Sociales (grado y nivel de discapacidad y acceso a la solicitud del certificado COVID); Situación personal y familiar (título de familia numerosa,  inexistencia de antecedentes penales o inexistencia de antecedentes por delitos de naturaleza sexual,); Trabajo y Jubilación (demanda de empleo y prestaciones, y acceso a la vida laboral); y Vehículos y transporte (datos del conductor y saldo de puntos y datos del vehículo).

Ademais, “O meu Cartafol Cidadán” permite consultar o estado dos expedientes en curso, tanto na Administración Xeral do Estado como nas Comunidades Autónomas xa adheridas. Así mesmo, permite coñecer as notificacións e comunicacións administrativas pendentes de recoller que foron emitidas pola Administración do Estado e as numerosas comunidades autónomas, entidades locais e universidades que ofrecen as súas notificacións a través de o  Enderezo electrónico Habilitado Única – DEHú(Abre en nova xanela) .

Tras esta primeira versión BETA, “O meu Cartafol Cidadán” estará en constante evolución para poder incluír cada vez un número maior de funcionalidades para o cidadán, minimizando ao máximo os desprazamentos e o uso innecesario de recursos presenciais. 

Para hacer partícipes de su diseño y evolución futura a todos los actores que deseen participar en este proceso, esta nueva versión de “Mi Carpeta Ciudadana” pone a disposición de los usuarios un formulario para que hagan llegar sus comentarios y aportaciones, y así enriquecer la experiencia de usuario en un proceso de mejora continua y avanzar hacia un servicio cada vez más adaptado a las necesidades de la ciudadanía.

Asistente virtual 

O sitio web de “O meu Cartafol Cidadán” inclúe un novo asistente conversacional, denominado “Ada”, capaz de entender as necesidades do usuario e guialo así ata o apartado correspondente onde apareza a información solicitada. O obxectivo disto é facilitar o acceso a persoas con capacidades diferentes e menos familiarizadas coa contorna dixital.

“Ada” continuará aprendendo e avanzando nas súas funcionalidades co fin de axudar á cidadanía na súa relación coa Administración.

Transformación Dixital das Administracións Públicas

Con este lanzamento, O meu Cartafol Cidadán avanza na dixitalización da as administracións públicas, no marco do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia(Abre en nova xanela) , a axenda España Dixital(Abre en nova xanela) e o Plan de Dixitalización das Administracións Públicas(Abre en nova xanela) .

En concreto, trátase da primeira aplicación móbil dentro da media App Factory do Plan de Dixitalización das Administracións Públicas, cuxo obxectivo é potenciar o desenvolvemento de servizos móbiles de calidade para os principais servizos públicos creando ademais ao redor da Administración unha comunidade de desenvolvedores open source. O obxectivo é que o 50% dos servizos públicos dixitais estean accesibles a través do móbil a finais de 2025.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Cidadán