A nova Plataforma europea de Cohesión de Datos Abertos

• Escoitar
  • Copiar

22 novembro 2022

A Plataforma de Cohesión de Datos Abertos da Comisión Europea presenta información agregada e promove a transparencia sobre como a Comisión Europea utiliza os fondos para apoiar ás rexións da UE nas súas reformas económicas.

A nova Plataforma de Cohesión de Datos Abertos(Abre en nova xanela) proporciona datos abiertos sobre cientos de programas nacionales, regionales e interregionales con información detallada sobre la  política de cohesión(Abre en nova xanela)  , as finanzas (planificadas e implementadas), os pagos da UE realizados aos Estados membros e os obxectivos acordados.

En el pasado (2014-2020), la plataforma ha demostrado ser muy valiosa para promover la transparencia en las finanzas (presupuesto y gastos). Es por ello que este mes de octubre se amplió la plataforma para presentar el periodo 2021-2027 y los programas adoptados.

Esta nueva versión de la plataforma proporciona datos de 150 programas de política de cohesión adoptados que cubren más de 110 000 millones EUR en financiación de la UE. Estos se presentan en la   plataforma principal(Abre en nova xanela)   con páginas y gráficos interactivos para mostrar mejor los datos por tema, país y fondo.

Ademais disto, a plataforma actualizada baséase nunha historia de datos interactivos para presentar os 308 000 millóns EUR dispoñibles no marco do obxectivo de Investimento para Emprego e Crecemento (IJG) de 22  Acordos de Asociación(Abre en nova xanela)  adoptados . Isto representa o 83 % do orzamento dispoñible da política de cohesión.

La plataforma es una página viva ya que algunos de los acuerdos aún no se han adoptado. La información se actualiza diariamente con detalles sobre los programas adoptados. Se espera que el panorama completo de la inversión esté disponible a principios de 2023, una vez que se hayan formalizado todos los programas.

Xunto con Cohesion Open Data Platform, data.europa.eu tamén contribúe a promover a transparencia dos datos sobre o orzamento da UE e a política de cohesión. Data.europa.eu ten unha extensa fonte de datos abertos, con máis de 57 000  conxuntos de datos sobre a política de cohesión(Abre en nova xanela)  . Máis recentemente, tamén se publicou unha  historia de datos(Abre en nova xanela)  relacionada co tema da política de cohesión e os datos abertos vinculados.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Información e datos do sector público