- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
DIR3 2.0 – Nova versión do Directorio Común de Organismos e Oficinas
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
27 outubro 2021
Ponse en produción a versión 2.0 do Directorio Común de Organismos e Oficinas que minimiza os cambios de códigos DIR3 ante cambios de estrutura.
O Directorio Común proporciona un Inventario unificado e común a toda a Administración das unidades orgánicas / organismos públicos, as súas oficinas asociadas e unidades non orgánicas (unidades económico-orzamentarias, cámaras de comercio e entidades colaboradoras), facilitando o mantemento distribuído e corresponsable da información, proporcionando a relación xerárquica da estrutura das Administracións con codificación única, e actualizado de forma corresponsable por todas as Administracións participantes.
O mantemento dos códigos e a xestión do ciclo de vida da información do Directorio son esenciais, entre outros, para conformar os metadatos asociados ás Normas Técnicas de Interoperabilidade de Expediente Electrónico, e Intercambio de Datos entre Entidades Registrales (
Na anterior versión de ,
Tras a crecente demanda dun modelo de xestión do cambio que non comportase tantos cambios de códigos, deseñouse unha nova versión de que
Para dar resposta a este novo modelo de xestión do cambio, incluíuse un sufijo numérico asociado ao código
Ante un cambio de dependencia ou un cambio de denominación a unidade manterá o seu código
No exemplo seguinte móstrase como foi a xestión do cambio de código DIR3 para unha unidade que cambiou tres veces de organismo raíz, tanto coa versión tradicional de DIR3 como coa nova versión 2.0:
Para os sistemas e aplicacións que non necesiten información histórica e traballen unicamente co último código vixente de cada unidade, o impacto dun cambio organizativo será mínimo, xa que o código
Para os sistemas e aplicacións que si necesiten a información do ciclo de vida das unidades, deberán seguir xestionando o histórico, tendo en conta o sufijo versión, como parte da relación de históricos entre unidades.
Máis información na solución DIR3 do CTT
- Centro de Transferencia de Tecnoloxía
- Infraestruturas e servizos comúns
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8