España ocupa o noveno posto entre os 27 países membros da
El Informe DESI de la Comisión Europea destaca los buenos resultados de España en materia de Servicios Públicos
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
18 novembro 2021
España obtén unha puntuación moi por encima da media en todos os indicadores de administración electrónica: usuarios, formularios, servizos para cidadáns e empresas e datos abertos.
mesmo España ocupa o sétimo posto na
Estos indicadores muestran un nivel alto de interacción en línea entre las autoridades públicas, los ciudadanos y las empresas. El 67% de los usuarios de internet españoles participa activamente en los servicios de administración electrónica, en comparación con el 64% de la media de la UE. España obtuvo 78 puntos en el indicador de formularios precumplimentados, que mide la reutilización de la información que se transmite de unas administraciones a otras para facilitar la vida a los ciudadanos. Esta puntuación supera con creces la media de la UE de 63 puntos, gracias a que el sistema español no solicita información a ciudadanos y empresas si estos dan su consentimiento para que sea recabada por la propia Administración.
Canto aos servizos públicos para a cidadanía, España obtivo 82 puntos para os cidadáns (fronte aos 75 puntos de media na
Entre os fitos alcanzados en 2020 por España o informe
- o Plan de Dixitalización das Administracións Públicas,
- a Lei reguladora de determinados aspectos dos servizos electrónicos de confianza,
- a publicación do primeiro modelo de Xestión de Identidades Descentralizadas,
- a promulgación do Regulamento de actuación e funcionamento do sector público por medios electrónicos ou
- a creación da Oficina do Dato.
O Índice da Economía e Sociedade Dixitais 2021
En 2021, a Comisión axustou o informe
Co fin de adaptar o informe
España obtivo moi bos resultados no ámbito da conectividade, aínda que persisten algunhas diferenzas entre as zonas urbanas e rurais. En canto ao capital humano, ocupa o posto número 12 e durante os últimos anos subiu posicións, pero aínda existe marxe de mellora, especialmente no indicador de especialistas en tecnoloxías da información e das comunicacións (
- Cooperación interadministrativa
- Servizos electrónicos