O Índice de Economía e Sociedad Digital (DESI) 2020 , que a Comisión Europea fixo público o 11 de xuño, destaca a mellora da posición de España en servizos públicos dixitais, ámbito no que obtén o segundo posto da Unión Europea.
Todos os indicadores mantéñense significativamente por encima da media europea, aumentando a puntuación desde os 80.9 puntos obtidos en 2019 ata os 87 puntos de 2020.
Con respecto ao ano anterior, España mellora a súa situación con respecto a Finlandia e a Países Bajos e sitúase a dous puntos do primeiro posto (Estonia).
A dimensión servizos públicos dixitais componse este ano de cinco indicadores: “usuarios de administración electrónica”, “formularios pre-cubertos”, “compleción de servizos en liña”, “servizos públicos dixitais en empresas” e “datos abertos”. España mantén a puntuación de todos os indicadores de servizos públicos dixitais de 2020 significativamente por encima da media da Unión Europea.
España mantén a segunda posición en datos abertos. A este respecto o informe DESI destaca que o investimento do país nos datos abertos das administracións públicas “é un exemplo a seguir polas grandes economías da UE á hora de realizar a transición ao dixital por defecto na administración central”.
O informe tamén afirma que os indicadores “mostran un nivel alto de interacción en liña entre as autoridades públicas, os cidadáns e as empresas. España obtén moi bos resultados no indicador de datos abertos, e ocupa o segundo posto co 90 % da puntuación máxima. O 82 % dos usuarios de internet españois participa activamente nos servizos de administración electrónica, 6 puntos porcentuais máis que o ano anterior”.
Ademais, destácase como fito fundamental de 2020 en España a actualización da Estratexia Nacional de Ciberseguridade.