Acordo europeo sobre o Centro e a Rede de Competencia en Ciberseguridade

• Escoitar
  • Copiar

16 decembro 2020

As institucións da UE alcanzaron un acordo político, suxeito á aprobación formal do Parlamento Europeo e o Consello da UE, sobre o Centro e Rede de Competencia en Ciberseguridade.

O pasado 12 de decembro, as institucións da Unión Europea alcanzaron un acordo político, (á espera da aprobación formal do Parlamento e o Consello), sobre o Centro e Rede de Competencia en Ciberseguridade, unha iniciativa que ten como obxectivo mellorar e fortalecer as capacidades tecnolóxicas e de ciberseguridade industrial da UE. e axudar a crear unha contorna en liña seguro.

O Centro de Competencia en Ciberseguridade, que estará situado en Bucarest, e a Rede de Centros Nacionais de Coordinación teñen como obxectivo fortalecer as capacidades europeas de ciberseguridade, blindar a nosa economía e sociedade dos ciberataques, manter e promover a excelencia na investigación e reforzar a competitividade da industria da Unión neste campo.

O Centro e a Rede porán en común os recursos da UE, os seus Estados membros e a industria para mellorar e fortalecer a tecnoloxía e as capacidades de ciberseguridade industrial, mellorando a autonomía estratéxica aberta da UE. Ao xestionar os fondos de ciberseguridade con cargo ao próximo orzamento da UE a longo prazo, o Centro obterá financiamento de o  Programa Europa Dixital(Abre en nova xanela)  e  Horizonte Europa(Abre en nova xanela)  , así como contribucións dos Estados membros.

O Centro e a Rede de Competencia en Ciberseguridade axudarán á Unión e aos Estados membros a adoptar unha perspectiva proactiva, a máis longo prazo e estratéxica da investigación, o desenvolvemento e a política industrial en ciberseguridade. Este enfoque debería axudar non só a atopar solucións innovadoras para os desafíos de seguridade cibernética aos que se enfrontan os sectores público e privado, senón tamén apoiar a implementación efectiva destas solucións. O Centro e a Rede xuntos mellorarán a nosa soberanía tecnolóxica a través de proxectos de ciberseguridade a gran escala en áreas como Cyber ​​Threat Intelligence, hardware e sistemas operativos de seguridade cibernética e certificación de seguridade.

Además, permitirán a las comunidades industriales y de investigación pertinentes, así como a las autoridades públicas, acceder a capacidades clave, como instalaciones de ensayo y experimentación, que a menudo están fuera del alcance de los Estados miembros debido a la insuficiencia de recursos humanos y financieros.

Próximos pasos

Tras el acuerdo político de hoy, los Estados miembros confirmarán el acuerdo el 18 de diciembre durante el Comité de Representantes Permanentes de los Gobiernos de los Estados miembros ante la Unión Europea ("Coreper"). Se espera que la adopción formal por parte del Parlamento Europeo y el Consejo tenga lugar en enero de 2021. La Comisión Europea comenzará a establecer el Centro de Competencia en Ciberseguridad.

Proposta de rede e centro europeo de competencias en ciberseguridade(Abre en nova xanela)

Nota de prensa(Abre en nova xanela)

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Seguridade