- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Novas versións do Cliente CLOUD SCSPv3 e do Cliente Lixeiro SCSPv3, máis facilidades para o intercambio de datos entre AAPP
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
17 novembro 2017
Liberáronse as versións 4.0 do Cliente Lixeiro SCSPv3 e do Portfolio SCSPv3 que incrementan o número de servizos para consultar na Plataforma de Intermediación de datos
Tanto a nova versión do Cliente SCSPv3 como o Cliente Cloud comportan unha serie cambios e melloras substanciais, ademais habilitan a consulta aos seguintes novos servizos:
- Consulta de datos de matrícula en universidades.(CRUE)
- Renta Agraria directo e actualízase o Nivel de Renda acorde ás novas especificacións.(AEAT)
- Servizos de consulta de condutores e de consulta de vehículos.(DXT)
Actualmente, superáronse os 800 concellos e EELL menores usuarios do cliente Cloud SCSPv3, o que supón un aforro estimado en preto de 40 Millóns de Euros en desenvolvemento e duns 6 millóns anuais en mantemento.
Cliente Lixeiro SCSP
Neste caso a aplicación distribúese de maneira autoinstalable, e non é necesaria a execución de ningún script de base de datos previo.
Ademais e realizan melloras na interface gráfica, por exemplo:
- Permítese dar de alta usuarios con NIE
- Realízanse melloras en todos os formularios de pedimento para realizar validacións previas ao envío do pedimento.
- Incorpórase información de negocio e funcionamento de cada un dos servizos.
- Incorpórase información de negocio e código de resposta co seu significado en cada un dos servizos.
- As respostas que devolven un SoapFault, agora móstranse completas.
- Incorpóranse os manuais de usuario separados por rol específico na aplicación.
- Mellórase a visualización e envío de Lotes de pedimentos.
- Engádese un exemplo en cada persoal Excel de envío de pedimentos asíncronos.
Adicionalmente, mellóranse a eficiencia na xeración de PDF de transmisións cando se xeran a partir dunha xeración múltiple, así como os filtros de toda a aplicación e mensaxes de erro e aviso da aplicación.
- Centro de Transferencia de Tecnoloxía
- Infraestruturas e servizos comúns
- Leis 39 e 40
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8