O Goberno de Aragón publica no CTT a súa aplicación de Xestión do Rexistro Físico Integrado (REGFIA)

• Escoitar

24 maio 2016

La aplicación, disponible bajo licencia EUPL, contempla la gestión del Registro Físico Integrado, la prestación del servicio en régimen de multientidad y la integración con el SIR (Sistema de Interconexión de Registros).

O Goberno de Aragón considera a publicación do código fonte das aplicacións no Centro de Transferencia de Tecnoloxía como un elemento principal entre as actuacións destinadas á reutilización das solucións, facilitando así o cumprimento dos artigos 157 e 158 da Lei 40/2015, que regulan a citada actividade nas Administracións.

Como beneficio adicional, la publicación de la información, posibilita el incremento de la concurrencia en aquellos procesos de licitación asociados a la mejora de las aplicaciones.

En consecuencia e con motivo da licitación do expediente nº 2016/04 para o desenvolvemento, implementación  e mantemento da segunda fase da aplicación informática de xestión do rexistro físico integrado do Goberno de Aragón (REGFIA), cofinanciado polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional (FEDER),  procédese a publicar no Centro de Transferencia de Tecnoloxía, incluíndo o código fonte e a documentación dispoñible a data do 26 de xaneiro de 2016.

Máis información sobre a solución REGFIA no CTT.

• Interoperabilidade e Normalización