accesskey_mod_content

Asinado o acordo marco de colaboración entre a DTIC e a Dirección Xeral de Fondos Comunitarios para a utilización de solucións tecnolóxicas no ámbito dos Fondos FEDER

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

14 xuño 2016

A sinatura deste convenio permitirá pór en marcha unha solución común na nube que facilite e simplifique a xestión dos Fondos FEDER por parte dos Organismos Intermedios interesados.

El pasado 3 de junio, se firmó un acuerdo marco de colaboración entre la Dirección de Tecnologías de Información y las Comunicaciones y la Dirección General de Fondos Comunitarios, con objeto de establecer las bases comunes de la aplicación informática que permitirá una gestión homogénea de los proyectos llevados a cabo en materia de desarrollo urbano sostenible integrado durante el periodo de programación 2014-2020.

O Regulamento (UE) nº 1303/2013 de Parlamento Europeo e do Consello, do 15 de decembro de 2013, polo que se establecen as disposicións comúns relativas ao FEDER e ao resto de Fondos Estructurales e de Inversión Europeos, prevé que se designen varios Organismos Intermedios para que realicen determinadas tarefas da Autoridade de Xestión, cuxas competencias corresponden á Dirección Xeral de Fondos Comunitarios.

Neste contexto, o acordo marco establece un modelo de gobernación que sitúa á Dirección Xeral de Fondos Comunitarios, mediante a Subdirección Xeral de Cooperación Territorial Europea e Desarrollo Urbano, como interlocutor a través do cal se canalizarán as necesidades dos diferentes organismos intermedios e determinaranse as especificacións necesarias para a posta en marcha dun servizo común que de soporte á xestión e verificación administrativa e sobre o terreo de competencia dos organismos intermedios.

Pola súa banda, a Dirección de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións será responsable dos desenvolvementos informáticos necesarios para a posta en marcha deste servizo no ámbito das súas competencias.

Así mesmo, a Dirección de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións impulsou este acordo, aliñado co establecido no RD 806/2014, de organización e instrumentos operativos das tecnoloxías da información e as comunicacións na Administración Xeral do Estado e os seus Organismos Públicos, con obxecto de racionalizar o uso dos recursos informáticos, de forma que se consiga unha maior eficiencia e un aforro substancial de custos como consecuencia da homoxeneización de criterios e simplificación dos procedementos no ámbito da xestión de fondos comunitarios e das relacións entre as administracións públicas españolas e europeas nesta materia.

Así mismo, a través de este acuerdo, se pone a disposición de la Dirección General de Fondos Comunitarios la utilización de otros servicios comunes ofrecidos por la DTIC como son la plataforma de intermediación de datos, la plataforma de georreferenciación y georrepresentación EGEO, @firma y el servicio de intercambio de registros de entrada y salida a través de la Oficina de Registro Virtual (ORVE), refrendando así la estrategia TIC 2014-2020 de la AGE.

  • Cooperación interadministrativa
  • Infraestruturas e servizos comúns