- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguridad Social comienza a publicar sus notificaciones en la Dirección Electrónica Habilitada única
- La Dirección General del Catastro inicia la publicación de sus notificaciones en la DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Nueva actualización de la herramienta LUCIA para la coordinación en la gestión de incidentes
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
12 febreiro 2016
Con LUCIA se pretende facilitar a las organizaciones que se adscriban al sistema un intercambio de información fiable y eficaz, mejorando la coordinación con todas ellas, así como los procesos de gestión y automatización de tareas. La colaboración de los Organismos usuarios del sistema, sus propuestas y comentarios de mejora, están siendo fundamentales para las distintas actualizaciones que se están llevando a cabo.
O CCN-CERT publicou unha nova actualización de LUCIA, a ferramenta para a coordinación na xestión de incidentes. Trátase de LUCIA REV2.2 que inclúe melloras nos procedementos implementados no Sistema de Alerta Temperá (SAT), así como os comentarios notificados polos propios Organismos que están á utilizar (de momento as máis de 155 organizacións adscritas ao SAT SARA e SAT-INET, así como outros Organismos que procederon á súa instalación). De feito, grazas ás propostas e comentarios de mellora, iranse incorporando novas funcionalidades á ferramenta nas próximas semanas.
Así mesmo, xa están dispoñibles as seguintes Guías CCN-STIC:
- CCN-STIC 845A - LUCIA. Manual de usuario
- CCN-STIC 845B - LUCIA. Manual de usuario para gestión de incidentes SAT
- CCN-STIC 845C - LUCIA. Manual de instalación
- CCN-STIC 845D - LUCIA. Manual de administración
LUCIA, baseada no sistema de incidencias Request Tracker (RT) e na súa extensión para equipos de resposta a incidentes Request Tracker for Incident Response (RT-IR), foi personalizada para cumprir os requirimentos e procedementos do CCN-CERT e aliñadas co cumprimento do Esquema Nacional de Seguridade (ENS).
- Seguridade e Protección de Datos
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8