accesskey_mod_content

Éxito do portal de Interoperabilidade Pasaxe! da Xunta de Galicia.

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

25 novembro 2014

Esta ferramenta evitou a presentación de 30.000 documentos a cidadáns e empresas desde a súa posta en marcha fai cinco meses.

El Portal de Interoperabilidad Pasaxe! registró desde su puesta en marcha, hace seis meses, 30.000 consultas desde los diferentes departamentos autonómicos, lo que implica que se evitó la petición de 30.000 documentos o certificados a ciudadanos y empresas para la realización de trámites administrativos.

Pasaxe! é a plataforma tecnolóxica que permite o intercambio de información entre as administracións autonómica, estatal e local, evitando ao cidadán achegar documentación que xa está en poder das administracións públicas, cumprindo así cos deberes establecidos na Lei 11/2007 de 22 xuño de acceso electrónico das cidadás aos servizos públicos.

Desde su arranque Pasaxe! fue incorporando nuevos servicios hasta conseguir los 27 actuales y a lo largo del año se conseguirán más de 30 como el título de familia numerosa, o el certificado de discapacidad, entre otros. Además, la Xunta pondrá a disposición de los ayuntamientos el nodo de interoperabilidad, lo que les permitirá acceder a os servizos de interoperabilidade da Administración Xeral do Estado .

Este servizo, ademais de axilizar os trámites, é de especial importancia para o cidadán, xa que evitará que teñan que presentar documentos coa mesma información en distintas Administracións. É un factor fundamental, para que os cidadáns poidan resolver as súas xestións coas administracións públicas nun único procedemento ou trámite, independentemente do nivel administrativo ao que se acheguen

Aforro de 5 millóns de euros
A posta en marcha de Pasaxe! enmárcase nas medidas do Plan de Modernización da Administración autonómica da Xunta. Co obxectivo de aumentar os aforros aos cidadáns e empresas galegas que interactúan coa Administración autonómica, perséguese aumentar un 300% o número de consultas de interoperabilidade realizadas alcanzando en 2015 a cifra de 1.000.000 de consultas.

Consiguiendo este objetivo, se estima una merma de cargas administrativas anual de 5.550.000 euros a los ciudadanos y empresas gallegas, aplicando el método simplificado de medición de cargas administrativas y de su reducción aprobada por la Xunta de Galicia.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Cidadán
  • Interoperabilidade e Normalización