INTECO lanza "CONAN mobile", aplicación dirixida a mellorar a seguridade en dispositivos móbiles

• Opinar
  • Escoitar

12 maio 2014

CONAN mobile, unha aplicación deseñada para dispositivos Android que permite coñecer o estado de seguridade deste tipo de dispositivos móbiles, mostrando as solucións a posibles problemas ou consellos para mellorar a súa seguridade.

CONAN mobile es una aplicación desarrollada en INTECO, integrada dentro de la iniciativa Advanced Cyber Defence Centre (ACDC) de la Unión Europea, enfocada para mejorar la seguridad de los dispositivos Android y proteger la información critica que contienen. Esta aplicación se centra en cuatro aspectos principalmente:

• Configuración segura do dispositivo.
  • Aplicacións instaladas.
  • Permisos de aplicacións.
  • Servizos proactivos de seguridade.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Seguridade
  • Mobilidade