Apróbase o Plan Estratéxico de Innovación e Mellora da Generalitat Valenciana

• Opinar
  • Escoitar

20 marzo 2014

El Plan, publicado en el Diario Oficial de la Comunidad Valenciana el 17 de marzo 2014, propone e impulsa el desarrollo de diferentes estrategias y actuaciones, dirigidas todas a ellas a lograr los siguientes objetivos estratégicos: una administración sostenible y austera, una administración transparente y cercana y una administración de calidad.

Para alcanzar estos objetivos se definen dos grandes líneas estratégicas que agrupan los cinco planes que conforman este plan marco:

1. A primeira, centrada nos procesos da organización (Estrategia Facilita), trata de poner a la Generalitat al servicio del ciudadano y atender sus demandas en un entorno de austeridad a través de tres planes:
  • Plan SIRCA-2, Segundo Plan de Simplificación e Redución de Cargas Administrativas da Generalitat 2013-2015,
  • Axenda Dixital Valenciana, que trata de impulsar la innovación tecnológica, potenciar la utilización de las tecnologías de la información y la comunicación y el desarrollo de la Administración electrónica.
  • Plan de Calidade e Inspección de Servizos, cuxo fin é promover unha xestión de calidade e implantar unha cultura da avaliación e control
    do rendemento.
  1. A segunda, centrada nas persoas que traballan ao seu servizo, estratexia que se concreta en dous plans máis:
  • Plan de Formación do Instituto Valenciano de Administración Pública (IVAP), Estratexia 2014-2016, dirixida a lograr a máxima profesionalidade do persoal empregado público, a través da mellora da súa formación.
  • Plan RCT, Plan de Redistribución de Cargas de Traballo, que trata de racionalizar e optimizar os recursos humanos mediante accións que adapten a distribución das cargas de traballo ás necesidades reais da organización.

Máis información sobre Plans Estratéxicos en Generalitat Valenciana

Plan Estratéxico de Innovación e Mellora da Administración da Generalitat Valenciana 2014-2016 (pdf)(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Cooperación interadministrativa