O Ministerio de Facenda e Administracións Públicas, a través da Secretaría de Estado de Administracións Públicas, presentou o novo Informe-Memoria sobre a Responsabilidade Social da Administración Xeral do Estado (AGE), correspondente a 2012, cuxo modelo se deseñou no grupo de traballo da Comisión Técnica de Responsabilidade Social, integrada pola Administración e as organizacións sindicais, seguindo os criterios do Consello Estatal da Responsabilidade Social Empresarial (CERSE) e os modelos internacionais existentes para o efecto. Esta vía, ademais, é a que utilizan as empresas do IBEX e comezan a facelo as administracións públicas.
Tres apartados son os analizados: Medio Ambiente, Dereitos e Políticas Laborais e Bo Goberno.
No ámbito do Bo Goberno destaca:
- Mellora da Transparencia e acceso á información pública: Implantación da plataforma ACCEDA , que permite construir sedes electrónicas, y conversión del punto de acceso general en el portal por defecto de entrada a la AGE, www.060.es . O portal, en 2012, recibiu 4,09 millóns de visitas.
- En reducción de cargas administrativas, se estima que en 2012 el ahorro para las empresas debido a la implantación de sedes electrónicas ha sido de 1.400 millones de euros, y el derivado de la simplificación documental, superior a 1.300 millones de euros.