iOS, aplicación móvil gratuita para consultar el BOE, desarrollada por la Agencia Estatal del Boletín Oficial del Estado.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

19 marzo 2013

Poderase acceder ao último BOE, elixir boletíns de datas anteriores, filtrar por texto ou seleccionar canles distintas para perfilar a procura.

La Agencia Estatal del Boletín Oficial del Estado ha desarrollado una nueva aplicación móvil gratuita que permite a sus usuarios acceder más cómodamente desde los dispositivos móviles a los servicios ofrecidos por el BOE. La aplicación se encuentra ya disponible para iOS (iphone) y estará próximamente disponible para Android.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Desenvolvemento de Sistemas, Aplicacións e Soluciones Informáticas
  • Cidadán